“Fantastisk pizza med egg og bacon”

Rent Mel Bakeri & Pizzeria
Bestill på internett
Beskrivelse: RENT MEL er et økologisk bakeri & pizzeria som har fokus på å produsere håndlagde surdeigsbrød, søte bakervarer, kaker og pizza med norske råvarer. RENT MEL har også et utvalg av økologiske viner, øl og kaffe! Vårt mål er å gi deg gode matopplevelser gjort på de beste råvarene fra Norge.
Anmeldt 12. september 2019

Pizza med egg og bacon er den beste frokosten jeg har hatt på lenge.
Takk for god mat og kokken var vennlig som tok seg tid til å fortelle meg historien bak rent mel.

Dato for besøk: september 2019
Takk, SIlke C

Anmeldt 21. juni 2019

Veldig god pizza og koselig restaurant. Restauranten ligger sentral, men i et rolig område. En bra plass for lunsj og middag.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 378ragnhildv
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza. Stort utvalg smaker å velge mellom - med både hvit, rød og grønn(!) saus som basis. Ferske, velsmakende råvarer og toppinger litt utenom det vanlige.
Godt utvalg av drikke til maten.
OG det hele er økologisk!
Sentralt plassert restaurant med koselig atmosfære og veldig vennlig betjening!
At særlig pizzaen er litt i dyreste laget (porsjonspizza til 199,-/stk.) trekker imidlertid litt ned.

Takk, Luisita-81
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Dette var virkelig godt! Sjelden at de som lager italiensk pizza klarer å holde sprø pizzabunn, selv under sausen! Kjempegodt!

Takk, idnar77
Anmeldt 14. juni 2019 via mobile enheter

Lunsj med jobben. 4 forskjellige pizzaer. Nesten ikke kjøtt på pizzaen. Helt tam og smakløs. Skinkepizzaen var ruccola med pizza. Dette var elendige saker...

Takk, taniawagel

Reisende som så på Rent Mel Bakeri & Pizzeria, så også på

Har du vært i Rent Mel Bakeri & Pizzeria? Del dine erfaringer!