“Ok frokost”
Anmeldelse av Rent Mel - STENGT

Rent Mel
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: RENT MEL er et økologisk bakeri & pizzeria som har fokus på å produsere håndlagde surdeigsbrød, søte bakervarer, kaker og pizza med norske råvarer. RENT MEL har også et utvalg av økologiske viner, øl og kaffe! Vårt mål er å gi deg gode matopplevelser gjort på de beste råvarene fra Norge.
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste frokost der. Ok mat - ikke det største utvalget til frokost (mulig de har annen meny senere på dagen). Lokale er greit til formålet, men litt upersonlig.
Svært hyggelig personal

1  Takk, 566hildem

Anmeldt 13. februar 2020

Veldig hyggelig plass. Bodde på hotellet vegg i vegg med "Rent mel". Bestilte kjempegod pizza med et glass hvitvin. Fantastisk service fra de som var på jobb. Hyggelig og rolig atmosfære. Anbefales!!(mye for pengene)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Line-Merethe N
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Flott plass, med fin atmosfære og veldig god mat! Kan virkelig anbefales Vi spiste Cæsar salat, den var helt ypperlig!! Stor porsjon!

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, OyvindTh
Malin F, Daglig leder på Rent Mel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:)
Håper vi ser dere snart igjen!

Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

Utrolig god Italiensk pizza. Som ekte pizzaelsker kan jeg anbefale denne og jeg kommer gjerne igjen. Hyggelige lokaler og betjening.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Vikersunding

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Vi var 5 personer som skulle hygge oss i den travle førjulstiden og det var første besøk for flere av oss.
Godt og spennende utvalg, men ikke å anbefale dersom man har melkeallergi i hvert fall.
Det beste med stedet må være at kjøttet de bruker kommer fra lokale gårder hvor dyrene har hatt et veldig godt liv.
Trivelig betjening og rustikk interiør. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, IdaGoksoyr

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:)
Nesten alle våre pizzaer og salater kan lages uten melk/meieri. Send oss gjerne en mail til neste gang så skal vi ha et godt alternativ klart.

Reisende som så på Rent Mel, så også på