Panoramisk sightseeingtur i Oslo by

fra kr 980,00
fra kr 2 700,00
fra kr 16 263,52
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hver gang jeg er i Oslo er et besøk i Vigelandsparken obligatorisk. Blir like fascinert over å se skulpturene i parken hver gang.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 615kjetils
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Morsomt å tusle rundt å se i parken, til tross for svært grått og kaldt vær. Lett tilgjengelig med trikk fra sentrum.

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, snipa
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom Vigelandsparken sammen med barna. Tipp topp for barna å løpe rundt og se på alle statuene og fontene. Det at man har anlagt en stor lekeplass er et stort pluss!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, AreRoe
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Vigelandsparken med alle sine flotte skulpturer og vakre blomstersalget går jeg ofte i. Vakkert og svalt nede ved elven og storslagent og flott i sin strenge form med symmetrisk oppsatte statuer. Fontenen gir svalende vannavkjøling på sommeren. Mye vakre blomster og deilige gressmatter for piknikk

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 580karib
Anmeldt 20. januar 2020

Vigelandsparken er et fantastisk flott område med imponerende skulpturer og store rekreasjonsområder. Utsikten fra Monolitten er fin. Benker er plassert ut flere steder i parken, det er mange store trær, det er flere gode serveringsalternativer og hele området er flott for spaserturer. Om sommeren er det populært med picnic og grilling i parken.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, Stein5151