Panoramisk sightseeingtur i Oslo by

Ulike måter å oppleve Vigeland Park på
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fin frilufts aktivitet i bysentrum.
Flott lekeplass for små barn i tillegg.
God kaffe og toaletter.
Lett å holde avstand i korona tider

1  Takk, VerHrab
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hver gang jeg er i Oslo er et besøk i Vigelandsparken obligatorisk. Blir like fascinert over å se skulpturene i parken hver gang.

2  Takk, 615kjetils
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Morsomt å tusle rundt å se i parken, til tross for svært grått og kaldt vær. Lett tilgjengelig med trikk fra sentrum.

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, snipa
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom Vigelandsparken sammen med barna. Tipp topp for barna å løpe rundt og se på alle statuene og fontene. Det at man har anlagt en stor lekeplass er et stort pluss!

1  Takk, AreRoe
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Vigelandsparken med alle sine flotte skulpturer og vakre blomstersalget går jeg ofte i. Vakkert og svalt nede ved elven og storslagent og flott i sin strenge form med symmetrisk oppsatte statuer. Fontenen gir svalende vannavkjøling på sommeren. Mye vakre blomster og deilige gressmatter for piknikk

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 580karib