Ulike måter å oppleve Vigeland Park på
Panoramatur i Oslo
37 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Imponerende park. Første gang noen av oss besøker parken i voksen alder. Her kan man bruke så mye tid man vil på å se på skulpturene, eller bare slappe av på en plen. Igjen, imponerende park, og stilig at det er plass til en så stor park midt i en europeisk hovedstad.

1  Takk, Rikke12345678
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fin frilufts aktivitet i bysentrum.
Flott lekeplass for små barn i tillegg.
God kaffe og toaletter.
Lett å holde avstand i korona tider

1  Takk, VerHrab
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hver gang jeg er i Oslo er et besøk i Vigelandsparken obligatorisk. Blir like fascinert over å se skulpturene i parken hver gang.

2  Takk, 615kjetils
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Morsomt å tusle rundt å se i parken, til tross for svært grått og kaldt vær. Lett tilgjengelig med trikk fra sentrum.

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, snipa
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom Vigelandsparken sammen med barna. Tipp topp for barna å løpe rundt og se på alle statuene og fontene. Det at man har anlagt en stor lekeplass er et stort pluss!

1  Takk, AreRoe