Panoramisk sightseeingtur i Oslo by

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Vigeland Park på
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ikke det gøyeste for ungdommene våre, men glad vi tok turen. Koselig å slå i hjel noen timer der. Fint med benker å sitte. Flotte blomster i år også.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, solfrid2019
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Denne parken er særdeles flott og skulpturene er i absolutt verdensklasse. Alle skulpturer er en severdighet i seg selv og msn blir nærmest målløs over det kunstneriske uttrykket som omgir hele parken. Fantastisk og et must for alle som besøker Oslo for første gang! Anbefales på det aller sterkeste!

3  Takk, Rune1973
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Imponerende park. Første gang noen av oss besøker parken i voksen alder. Her kan man bruke så mye tid man vil på å se på skulpturene, eller bare slappe av på en plen. Igjen, imponerende park, og stilig at det er plass til en så stor park midt i en europeisk hovedstad.

1  Takk, Rikke12345678
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fin frilufts aktivitet i bysentrum.
Flott lekeplass for små barn i tillegg.
God kaffe og toaletter.
Lett å holde avstand i korona tider

1  Takk, VerHrab
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hver gang jeg er i Oslo er et besøk i Vigelandsparken obligatorisk. Blir like fascinert over å se skulpturene i parken hver gang.

2  Takk, 615kjetils