“Nydelig biff”

Jensens Bofhus - Oslo City
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. november 2018

Den var stekt akkurat som jeg hadde håpet på. Raske til å levere maten, men servicen kunne ha vært et hakk bedre. Kanskje stresse litt mindre, det gjør nok opplevelsen bedre. Hotwings smakte ikke noe godt.

Takk, willtellya

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten med familie. Perfekt stekt biff og kylling. Hyggelig betjening og vår servitør var flink og dyktig.
Overraskende rolig inne på restauranten til å ligge midt i ett kjøpesenter.
Kunne vært bedre på glutenfri mat. Tips: Lag alternativ til de som har glutenallergi.
Vi besøker dere igjen.

2  Takk, Jolle69
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig servering. Og rask respons. Vi bestilte biff og den var av god kvalitet. Varm og perfekt stekt. Og til en veldig god pris. Vi var veldig fornøyde med måltidet hos Jensens denne gangen.

Takk, Q5780ZRlindaf
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Skriver denne anmeldelsen ærlig, men blir dessverre kun negativt.

Jeg elsker biff, og har spist biff på over 100 forskjellige restauranter, og kan med hånda på hjertet si at denne opplevelsen var blant de aller dårligste.

Jeg kjøpte 300 gram Entrecôte med tykke chips & peppersaus. Kjøttet var seigt & veldig lite smak. Hadde et lite håp om å redde matopplevelsen med sausen de anbefalte. Denne peppersausen smakte alt annet enn peppersaus. Eneste tendensen til litt pepper smak var når jeg tygde et pepperkorn. Smakte mer som en dårlig, syrnlig BBQ saus. Den tykke chipsen de anbefalte var kjedelig uten smak i tillegg til at den var overstekt/fritert. Tørt & kjedelig. Vi ba om ketchup til chipsen, og også denne smakte rart.

Dama spiste kyllingfilet, og den var god, men paprika sausen var ikke god, og hun hadde ellers samme tilbehør som meg med tørre chips.

Service var OK, men ikke noe mer enn det. Ikke hadde restauranten eget toalett heller, så måtte gå på senterets toalett...

Trur det er første gang jeg har gitt 0 kr i tips, og var tydelig at servitøren var skuffet over det også. Fordi hun ønsket oss ikke en fin dag videre. Sa ikke engang hade. Tok bare terminalen & sa takk.

1  Takk, amundsen92
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Jeg orker ikke bruke mye tid på denne anmeldelsen, da hele besøket var bånn i bøtta.

* Seigt, dårlig kjøtt
* elendig service
* lengste ventetiden jeg har vært med på.

Aldri igjen, fraråder på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Aukanaii