“Aldri kjøp biff der bruk heller litt mer på å gå til bighorn”
Anmeldelse av Jensens Bofhus - Oslo City - STENGT

Jensens Bofhus - Oslo City
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Skulle kose meg å bestilte lunsj biff 240g og 2 peppersaus med pomfrites..

Biffen smakte surt og peppersaus kan det umulig ha vært selv om den hyggelige damen sto på sitt å så det var peppersaus, jeg prøvde å få i meg denne biffen til over 260 kr men nei ass det smakte helt forferdelig så jeg rett og slett gikk bort til kassen å gjorde opp og kom meg vekk så fort jeg kunne ... ente opp med burger king og en wopper det kostet mye mindre å smakte 100 ganger bedre.. Aldri mer Jensen bøff ass

Dato for besøk: januar 2019
Takk, JohnN3014

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke Fantastisk service av Jonas og Andreas Skulle vært flere av sånne gutterKommer snart igjen og vil anbefale d resturanten til venner og kjente

Takk, Janet S
Anmeldt 8. november 2018

Den var stekt akkurat som jeg hadde håpet på. Raske til å levere maten, men servicen kunne ha vært et hakk bedre. Kanskje stresse litt mindre, det gjør nok opplevelsen bedre. Hotwings smakte ikke noe godt.

Takk, willtellya
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten med familie. Perfekt stekt biff og kylling. Hyggelig betjening og vår servitør var flink og dyktig.
Overraskende rolig inne på restauranten til å ligge midt i ett kjøpesenter.
Kunne vært bedre på glutenfri mat. Tips: Lag alternativ til de som har glutenallergi.
Vi besøker dere igjen.

2  Takk, Jolle69
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig servering. Og rask respons. Vi bestilte biff og den var av god kvalitet. Varm og perfekt stekt. Og til en veldig god pris. Vi var veldig fornøyde med måltidet hos Jensens denne gangen.

Takk, Q5780ZRlindaf

Reisende som så på Jensens Bofhus - Oslo City, så også på