“Anbefales!”

Jensens Bofhus - Oslo City
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. februar 2019

Spiste en kjempegod Cesar-salat her! Servicen var super, betjeningen hyggelig og stemningen var god! Prisene var også holdt nede, noe jeg setter pris på!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, elisabethb37

Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Gikk for en lunsj biffsalat.
Fikk ferdigprodusert salatmiks uten dressing som jeg måtte etterspørre.
Kjøttet var delvis kald/lunken, og bacon.
Rødvinen måtte jeg sende tilbake da det lå kork rester å fløt i vinen.
Trist mat med manglende service .

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Frank H
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Skulle kose meg å bestilte lunsj biff 240g og 2 peppersaus med pomfrites..

Biffen smakte surt og peppersaus kan det umulig ha vært selv om den hyggelige damen sto på sitt å så det var peppersaus, jeg prøvde å få i meg denne biffen til over 260 kr men nei ass det smakte helt forferdelig så jeg rett og slett gikk bort til kassen å gjorde opp og kom meg vekk så fort jeg kunne ... ente opp med burger king og en wopper det kostet mye mindre å smakte 100 ganger bedre.. Aldri mer Jensen bøff ass

Dato for besøk: januar 2019
Takk, JohnN3014
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke Fantastisk service av Jonas og Andreas Skulle vært flere av sånne gutterKommer snart igjen og vil anbefale d resturanten til venner og kjente

Takk, Janet S
Anmeldt 8. november 2018

Den var stekt akkurat som jeg hadde håpet på. Raske til å levere maten, men servicen kunne ha vært et hakk bedre. Kanskje stresse litt mindre, det gjør nok opplevelsen bedre. Hotwings smakte ikke noe godt.

Takk, willtellya

Reisende som så på Jensens Bofhus - Oslo City, så også på