“Forferdelig mat opplevelse ”

Jensens Bofhus - Oslo City
Vurdert som nr. 1 241 av 1 594 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Dette er nok en av de værste opplevelsene jeg har hatt på en restaurant noen gang. Mannen som tok imot oss var hyggelig men resten personalet så ut som de var lei av livet. Restauranten var tom for coleslaw, pizza og nuggets til minstemann. Vi fikk maten vår etter mye venting og den ikke varm. Servitøren vår opplyste heller ikke om at de tok ekstra betalt for å bytte ut pommes frites med fløtepoteter, noe hun spurte om jeg ønsket. Det blir nok aldri mer Jensens Bofhus på oss. Anbefaler ikke dette stedet. Penger ut vinduet.

1  Takk, thomaschristianmatre

Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Maten var grei nok, men gud for ei lite service-innstilt dame som hadde kveldsvakta. Her hadde den ene servitøren glemt å informere oss om at det var slutt på servering, og han prøvde å overtale henne til å la han servere oss ei flaske vin, men hun var ikke å rikke. Serveringen var stengt. Hvor mye ekstra jobb kan det være å selge ei flaske vin en time før stengetid? Ikke var regnskapet tatt heller. Nei, dette var dårlig. All kudos til dyktige servitører, men hun dama trakk mye ned.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, FancyTraveller91
Anmeldt 6. oktober 2019

Dere burde stenge kjelleren og i det minste prøve å ivareta kundene oppe.... vi hadde bestilt bord på forhånd, pynta oss og var klare for en bedre middag og drikke lørdag kveld.. ble vist ned i kjelleren av lokalet, som minnet om en dårlig versjon av McDonald’s, ikke en biffrestaurant midt i Karl Johan .. ventet lenge før vi fikk bestille drikke, og deretter ca en time før det i det hele tatt kom drikke på bordet. Dette kom sammen med «forrettene» - en brødskalk med hvitløkssmør. Rundt oss i lokalet satt tydelig misfornøyde gjester, noen hadde ventet 2 timer på mat, noen fikk mat men manglet bestikk å spise den med, andre fikk drikke men ventet timesvis på maten osv. Da maten endelig kom, var den kald. Det kom også en for lite, så en av oss fikk ikke mat. Da denne endelig kom var det helt tydelig bare slengt noe på tallerken som lå tilgjengelig på kjøkkenet. Det var feil kjøtt, gjennomstekt og ikke medium som bestilt, kaldt, med kald saus og 3 glovarme, tydelig oppvarmede, poteter. Den stussligste biffmiddagen jeg har sett(se bilde). Vi manglet også bestikk, men dette hentet vi selv fra serveringsstasjonen. Ingen tilbud om mere drikke eller spørsmål om maten smakte etter den endelig kom. Fra vi satte oss til vi endelig fikk mat hadde flere gjester reist i protest, og stemningen i lokalet bar tydelig preg av at dette var helt latterlig. Flere prøvde å klage til servitører og hovmester, men disse var lite ydmyke og beklagende til tross for helt elendig situasjon. Steng kjelleren!!! Dette er latterlig.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Vilde G
Anmeldt 20. september 2019 via mobile enheter

Valgte Jensens Bøfhus for lekerom og plass til barn. Dessverre var lekerommet mørk, trist, TV var ikke slått på.
Maten var kald, myk og kjedelig.
Cola var uten brus.

Toalettet var skiten og ekle

Dessverre var alt dette som forventer.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, hertz_mc
Anmeldt 31. august 2019

Etter at vi har bestemt hva vi skal spise, ventet vi nesten 20min at noen kommer til oss slik at vi kunne endelig bestille! Vi var midt i restorang, flere servitører rundt, men ingen interesert å komme til oss. Alle ansatte skulle ta kurs i kebab hus eller hvilke som helst asia restorang hvordan De skulle angasjere seg.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, dakrad6

Reisende som så på Jensens Bofhus - Oslo City, så også på

Har du vært i Jensens Bofhus - Oslo City? Del dine erfaringer!