“Anbefales!”
Anmeldelse av Restaurant Teatro

Restaurant Teatro
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: På Teatro tar vi utgangspunkt i den Italienske pizzaen, uten å bli bundet av det tradisjonelle. Vi streber etter å finne spennende toppinger og originale smakskombinasjoner. bildetekst Våre røde pizzaer lages med tomater fra Italia, og smakes til for å finne riktig balanse mellom syre og sødme. De hvite pizzaene lages med en creme fraiche base, som vi tilsetter hvitløk,vin og urter. Når pizzaen bakes vekkes smakene til liv og resultatet blir en smakfull og aromatisk pizza. Menyen suppleres med gode salater og hjemmelaget iskrem i flotte restaurantlokaler.
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk og spennende utvalg av pizza! Stemningsfullt lokale og svært hyggelige og serviceinnstilte servitører!

Takk, 43mariannek

Anmeldt 11. november 2018

Et flott sted en fredag å spise pizza. Beste pizza vi har smakt! rød pizza med skinke, valnøtter, spinat og sennep/honning på kjempetynn bunn. Helt nydelig. En av oss prøvde glutenfri med parma, men den ble litt i salteste laget. Nydelig Chablis pr glass kr 140, rødvin pr gl 98. Lokalet var helt fullt kl 18 så dette er et populært sted. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, 116vivif
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Byens beste pizza i veldig hyggelige lokaler. God service og mye annerledes og spennende pizza kombinasjoner.

1  Takk, tritratri
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god pizza og kjempegod is. Dette var et skikkelig kult sted med veldig god mat. Passer for alle typer besøk, fra familie til business. Anbefales virkelig!

Takk, Jannecke J
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Var med jobben på ‘fellespizza’, serveres 4 pizza om gangen i forskjellige smaksvarianter. Mange spennende smaker/toppinger, men gjennomført rå pizzabunn. Til tider uspiselig. Ikke bare en gang. Selv om vi sa fra kom det stadig nye, seige ustekte bunner på bordet. Styr unna.

4  Takk, Siddiselin

Reisende som så på Restaurant Teatro, så også på

Har du vært i Restaurant Teatro? Del dine erfaringer!