“Deilig pizza og god stemning!”
Anmeldelse av Restaurant Teatro

Restaurant Teatro
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: På Teatro tar vi utgangspunkt i den Italienske pizzaen, uten å bli bundet av det tradisjonelle. Vi streber etter å finne spennende toppinger og originale smakskombinasjoner. bildetekst Våre røde pizzaer lages med tomater fra Italia, og smakes til for å finne riktig balanse mellom syre og sødme. De hvite pizzaene lages med en creme fraiche base, som vi tilsetter hvitløk,vin og urter. Når pizzaen bakes vekkes smakene til liv og resultatet blir en smakfull og aromatisk pizza. Menyen suppleres med gode salater og hjemmelaget iskrem i flotte restaurantlokaler.
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Utrolig fine lokaler, og veldig koselig atmosfære! Godt utvalg i vin og virker som de har mange gode pizzaer. Jeg tok den med indrefilet, og den kan anbefales. Det eneste jeg trekker litt for er servicen, den kan bli bedre. Alt i alt en god opplevelse, kommer nok igjen!
(Hvis man vil ha bordet lenge tror jeg man burde gi beskjed om det)

2  Takk, 102martines

Anmeldt 22. november 2018

Flott beliggenhet nå med julemarkedet rett utenfor. Helt greie pizzaer, og skal jeg anbefale en blir det med kylling. Servicen kunne vært mer oppmerksom

Takk, Gjerdevik
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk og spennende utvalg av pizza! Stemningsfullt lokale og svært hyggelige og serviceinnstilte servitører!

Takk, 43mariannek
Anmeldt 11. november 2018

Et flott sted en fredag å spise pizza. Beste pizza vi har smakt! rød pizza med skinke, valnøtter, spinat og sennep/honning på kjempetynn bunn. Helt nydelig. En av oss prøvde glutenfri med parma, men den ble litt i salteste laget. Nydelig Chablis pr glass kr 140, rødvin pr gl 98. Lokalet var helt fullt kl 18 så dette er et populært sted. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, 116vivif
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Byens beste pizza i veldig hyggelige lokaler. God service og mye annerledes og spennende pizza kombinasjoner.

1  Takk, tritratri

Reisende som så på Restaurant Teatro, så også på

Har du vært i Restaurant Teatro? Del dine erfaringer!