“Hyggelig middag!”
Anmeldelse av Restaurant Teatro

Restaurant Teatro
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: På Teatro tar vi utgangspunkt i den Italienske pizzaen, uten å bli bundet av det tradisjonelle. Vi streber etter å finne spennende toppinger og originale smakskombinasjoner. bildetekst Våre røde pizzaer lages med tomater fra Italia, og smakes til for å finne riktig balanse mellom syre og sødme. De hvite pizzaene lages med en creme fraiche base, som vi tilsetter hvitløk,vin og urter. Når pizzaen bakes vekkes smakene til liv og resultatet blir en smakfull og aromatisk pizza. Menyen suppleres med gode salater og hjemmelaget iskrem i flotte restaurantlokaler.
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Veldig fint lokale, men litt tett mellom bordene og en del støy. Kjempegod pizza! Parma) og rask service.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Ingunn K

Anmeldt 2. februar 2019

Meget høy musikk, man kunne ikke snakke normalt ved bordet. Kelnerne snakket ikke norsk og kunne ikke forklare pizzaen. Også ved vinbestillingen ble det mye uklarheter. Pizzaen var direkte kjedelige, lite frisk og spennende. Dette stedet kan ikke anbefales!

Takk, Bruno S
Anmeldt 2. februar 2019

Vi startet besøket med å bli sendt tre forskjellige steder av tre ulike kelnere for å melde ankomst til reservert bort. Dette tok over 5 min.

Pizzaen som ble servert var god, som forventet og prisene er som alle andre italienske restauranter, relativt lave.

Bordene har kun 40 cm klarering, noe som medfører vanvittig støy, og det som kunne vært et svært hyggelig lokale blir ødelagt av at du kan høre alt naboen snakker om. Å dytte flest mulig bord inn i lokalet er dessverre en trend vi ser i Oslo om dagen.

Maten var ok, men servicen og støynivået trakk ned. Terningkast 3/6, kommer ikke tilbake.

Takk, critical_traveler00
Anmeldt 29. januar 2019

Grei pizza, effektiv service og hyggelig lokale. Litt tett mellom bordene.

Den store skuffelsen som trekker ned totalinntrykket, er at den vinen vi ble servert ikke samsvarte med det som ble bestilt.

Gjesten skal bli gjort oppmerksom på at den årgangen som serveres ikke er den som er presentert i menyen. Selv om vinen ikke var av de dyreste utgjorde den brorparten av kostnaden på regningen. Servitøren var også klar over at det var tilfelle, men unnskyldte det med at de var i ferd med å oppdatere menyen og at de to årgangene var av noenlunde tilsvarende kvalitet. Det burde det vært gjort oppmerksom på ved bestilling.

Synd at en ellers hyggelig kveld ble avsluttet med følelsen av å bli litt lurt.

1  Takk, Liv F
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Gjennomsnittlig mat, litt treg service. Svært støyende lokale, så ikke stedet å gå for en hyggelig prat, om en ønsker å høre/bli hørt.

Takk, OdBjB

Reisende som så på Restaurant Teatro, så også på

Har du vært i Restaurant Teatro? Del dine erfaringer!