“Flott matopplevelse og god atmosfære!”
Anmeldelse av Kampen Bistro

Kampen Bistro
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Restauranten på Kampen Bistro er et særdeles godt spisested med moderate priser. Menyen på Kampen Bistro blir skrevet hver dag kl. 17.00 og er basert på hvilke råvarer som er tilgjengelige. På Kampen Bistro arrangeres Kampenjazz, en fast klubbkveld med normal konsertstart kl. 20.00. Det vil også være klubbkvelder enkelte andre dager. Ved å tegne medlemskap får man rimeligere konserter. Restaurantavdelingen og konsertscenen er fysisk atskilt, noe som gir minst mulig grad av forstyrrelser mellom jazzpublikummet og de øvrige gjestene. Det er dette som gir Kampenjazz den unike lytteopplevelsen, og som både publikum og utøverne selv vet å sette pris på.
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Spiste utendørs på en koselig terrasse en halvvarm julikveld. Først og fremst har Kampen Bistro en formidabel atmosfære. Ellers var de ansatte også hyggelige og serviceinnstilte. Dog var det irritetende at man kun kunne bestille mat og drikke gjennom en applikasjon på mobilen. Menyen var liten (var bare en kjøttrett), men til gjengjeld var denne retten formidabel (andelår med tilbehør). Sammen med godt øl gjorde det kvelden svært bra. Kampen bistro anbefales!

1  Takk, Petter1205

Anmeldt 23. april 2020

Hovedstaden vrimler av bistroer, men Kampen Bistro var noe helt spesielt. Fantastisk matopplevelse, svært hyggelig interiør, og betjening. Rent og pent. Anbefales. d:o)

Takk, jans0der
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

En av de beste matopplevelsene jeg har hatt i Norge. Virkelig god mat, spist her flere ganger og gleder meg til enda mer.

1  Takk, AKC97
Anmeldt 23. februar 2020

Trivelig uformelt sted med god mat.3 retters for 499. Anbefaler skrei som smakte utmerket. Også Ørret til forrett var utmerket. Italiensk vin fra Sicilia passet utmerket til hovedtetten. Anbefales

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, exxin
Anmeldt 22. januar 2020

Hadde en usedvanlig bra opplevelse her fredag 17.01. Har fått anbefalt Kampen Bistro som et hyggelig sted med god valuta for pengene, men forventet ikke en high-end matopplevelse på høyde med "anerkjente" og langt dyrere steder. 3-retter for 499 her er rett og slett et kupp!

Synes det er et kvalitetsstempel at de baserer meny på hvilke gode råvarer de har tilgang på. Vi lot vertskapet anbefale vin til rettene, og fikk både gode smaker og interessante bakgrunnshistorier. Vi sitter igjen med inntrykk av en restaurant som har stor lidenskap for det de driver med.

Vi kommer garantert tilbake!

2  Takk, AFV1990

Reisende som så på Kampen Bistro, så også på

Har du vært i Kampen Bistro? Del dine erfaringer!