“Kjempe god mat”
Anmeldelse av Kampen Bistro

Kampen Bistro
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Restauranten på Kampen Bistro er et særdeles godt spisested med moderate priser. Menyen på Kampen Bistro blir skrevet hver dag kl. 17.00 og er basert på hvilke råvarer som er tilgjengelige. På Kampen Bistro arrangeres Kampenjazz, en fast klubbkveld med normal konsertstart kl. 20.00. Det vil også være klubbkvelder enkelte andre dager. Ved å tegne medlemskap får man rimeligere konserter. Restaurantavdelingen og konsertscenen er fysisk atskilt, noe som gir minst mulig grad av forstyrrelser mellom jazzpublikummet og de øvrige gjestene. Det er dette som gir Kampenjazz den unike lytteopplevelsen, og som både publikum og utøverne selv vet å sette pris på.
Anmeldt 22. juli 2021

Nydelig mat fra forret til desert . Vi prøvde litt forskjellig og alle var godt fornøyd! Servicen var perfekt !

Takk, olel985

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk uteplass mellom to bygg i andre etasje. Svært hyggelig personale og vidunderlig gastronomisk nivå på maten. Ishavsrøye med beter og mos var drysset med fritert kapers og ørretrogn. Imponerende!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, larssundsbo
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Vi var fem gjester. To bestilte hamburger, og tre bestilte dagens kjøtt (kyllinglår). Maten var rett og slett en skuffelse. Kyllinglår smakte kun salt, gårsdagens poteter og ingen grønnsaker. Hamburgeren også nitrist uten et eneste salatblad eller garnityr. Hovmester viste oss til bordet med et vennlig smil, men det var det. Ingen oppfølging underveis med påfyll eller spørsmål om vi ønsker noe mer. Rett og slett elendig service. Vi hadde forventninger til god mat, men det innfridde ikke. Eneste positive er trivelige lokaler.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 778trineh
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Spiste utendørs på en koselig terrasse en halvvarm julikveld. Først og fremst har Kampen Bistro en formidabel atmosfære. Ellers var de ansatte også hyggelige og serviceinnstilte. Dog var det irritetende at man kun kunne bestille mat og drikke gjennom en applikasjon på mobilen. Menyen var liten (var bare en kjøttrett), men til gjengjeld var denne retten formidabel (andelår med tilbehør). Sammen med godt øl gjorde det kvelden svært bra. Kampen bistro anbefales!

1  Takk, Petter1205
Anmeldt 23. april 2020

Hovedstaden vrimler av bistroer, men Kampen Bistro var noe helt spesielt. Fantastisk matopplevelse, svært hyggelig interiør, og betjening. Rent og pent. Anbefales. d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der

Reisende som så på Kampen Bistro, så også på

Har du vært i Kampen Bistro? Del dine erfaringer!