“Koselig kveldsbesøk”
Anmeldelse av Kampen Bistro

Kampen Bistro
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Restauranten på Kampen Bistro er et særdeles godt spisested med moderate priser. Menyen på Kampen Bistro blir skrevet hver dag kl. 17.00 og er basert på hvilke råvarer som er tilgjengelige. På Kampen Bistro arrangeres Kampenjazz, en fast klubbkveld med normal konsertstart kl. 20.00. Det vil også være klubbkvelder enkelte andre dager. Ved å tegne medlemskap får man rimeligere konserter. Restaurantavdelingen og konsertscenen er fysisk atskilt, noe som gir minst mulig grad av forstyrrelser mellom jazzpublikummet og de øvrige gjestene. Det er dette som gir Kampenjazz den unike lytteopplevelsen, og som både publikum og utøverne selv vet å sette pris på.
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi stakk innom for en dessert og noen glass. Veldig god stemning i lokalet, og kjempehyggelig betjening. Godt utvalg i menyen.

Takk, Maria T

Anmeldt 25. juli 2021

Dette ble sommerens højdare. Veldig fin uteplass . Maten var topp og rikelig. Anbefales, ingen i nærområdet matcher denne.

Takk, O5326FOlarse
Anmeldt 22. juli 2021

Nydelig mat fra forret til desert . Vi prøvde litt forskjellig og alle var godt fornøyd! Servicen var perfekt !

Takk, olel985
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk uteplass mellom to bygg i andre etasje. Svært hyggelig personale og vidunderlig gastronomisk nivå på maten. Ishavsrøye med beter og mos var drysset med fritert kapers og ørretrogn. Imponerende!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, larssundsbo
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Vi var fem gjester. To bestilte hamburger, og tre bestilte dagens kjøtt (kyllinglår). Maten var rett og slett en skuffelse. Kyllinglår smakte kun salt, gårsdagens poteter og ingen grønnsaker. Hamburgeren også nitrist uten et eneste salatblad eller garnityr. Hovmester viste oss til bordet med et vennlig smil, men det var det. Ingen oppfølging underveis med påfyll eller spørsmål om vi ønsker noe mer. Rett og slett elendig service. Vi hadde forventninger til god mat, men det innfridde ikke. Eneste positive er trivelige lokaler.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 778trineh

Reisende som så på Kampen Bistro, så også på

Har du vært i Kampen Bistro? Del dine erfaringer!