Morro!

Artig sted med masse liv og røre. Trodde der skulle være overtall av veldig unge mennesker men her... les mer

Anmeldt 28. oktober 2019
Trollmor
Oslo, Norge
Trivelig møteplass

God stemning, fin musikk. Anledning til å danse for den som vil. Mye godt øl å velge i . Service er... les mer

Anmeldt 6. november 2019
hilde3110
Tønsberg, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 1. september 2018

Jeg som Tysk hadde ikke forventet mye av en Tysk Bier bar i Norge men dette var mer en dårlig.
Øl drikkes ut av plastglass!!! Hallo!! (en for ikke plastglass på ølfestival i München og da kommer over 1million mennesker) Betjening viste ikke hvilken øl de serverte, bare at det var øl osv,
Dette var ikke bra, 1.og siste gong jeg besøker Heidis Bier Bar i Oslo.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Judith H
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Hadde reservert bord. Det skulle være drikke klart på bordet nåt vi kom. Ingenting var klart og vi fikk ikke engang bordet vi hadde reservert. Vaktene er utrolig strenge og sure. De viser ingen hensyn til noe som helst. Kommer nok ikke tilbake.

2  Takk, Lillanng
Anmeldt 27. juni 2018

Jeg har tidligere besøkt Heidi's Bier Bar i Trondheim, og her var alt 100% gjennomført. Besøkte Heidi's i Oslo for noen uker siden, og ingenting var gjennomført. De forsøkte, men kunne ikke komme i nærheten av Trondheim. Vi hadde ikke drukket noe før vi kom dit, men ble nektet "afterski". Prisene synes jeg også var mye høyere enn i Trondheim. Det virket heller ikke som de ansatte visste helt hva de gjorde. Veldig lite dansegulv også.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, jannar85
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Heidis er møk. Vi slapp ikke inn til tross for at vi hadde bestilt bord. Vi var ikke fulle, og vi betalte 100 kroner i døra. Er dere seriøse?

3  Takk, lektorj
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Vi var på Heidis i forbindelse med min venns utdrikningslag. 14 gutter i den settingen blir gode kunder på ethvert utested. Jeg bor ikke i byen så dette var mitt første møte med Heidis bar. Vi kom tidlig, betalte 100 kr for å komme inn og ordnet 3 bord. Da kl var slagen rundt 00.00 kommer en vakt bort til meg uten åpenbar forklaring og ber meg følge han. Da jeg spørr hvorfor og hva vi skal gjentar han kun at jeg skal følge han. Jeg forstår at vi nærmer oss utgangsdøren forstår jeg tegningen og spørr hvorfor jeg blir kastet ut. Jeg hadde da stått på dansegulvet sammen noen kompiser og danset (jeg verken sjanger, snøvlet eller var ufin mot noen). Vakten svarer at jeg ser beruset ut, jeg svarer selvfølgelig ser jeg beruset ut, det er halve hvis ikke hele poenget med et utested-> å få folk beruset MEN jeg var absolutt ikke overstadig beruset. Jeg spurte hva slags kriterier de hadde for å kaste folk ut, han begynte etterhvert å se litt perpleks ut (han forventet kanskje ikke verbal motstand) og svarte at sjanglete gange, utagerende/upassende oppførsel og snøvling. Jeg sa direkte til han at jeg fyller ingen av de kriteriene og ønsket å snakke med en sjef. Det tilkom en som jeg gav en kort versjon til av det jeg har nevnt over, jeg sa til han at dette er en oppførsel fra en vakt jeg ikke finner meg i og jeg anser på kanten til trakassering. Han sa at jeg måtte gå ut, trekke frisk luft i 5 min eller drikke kaffe. Nå har det seg slik at jeg jobber i helsevesenet og håndterer berusete folk ukentlig hvis ikke nærmest daglig, jeg estimerer at jeg hadde en promille på kanskje 1.0, jeg veier 100 kg noe som vil tilsi en forbrenning av alkohol på kanskje 0.2 promille i timen. Slik at jeg vet at en kaffekopp eller frisk luft i 5 min har null innvirkning på promillen av alkohol i blodet mitt. Dette forsøkte jeg og fortelle dem men det landet på døve ører. Jeg slapp inn etter 5 min. DQQa jeg var på vei inn så jeg flere som ble kastet ut og DA ble jeg oppmerksom på køen på utsiden av baren. Så gikk det opp for meg at dere kaster ut folk under fanen av "overstadig beruselse" for å slippe inn andre, få mindre beruset klientell for å øke omsetning på bekostning av andre som allerede er inne. DETTE ER IKKE GREIT!

Så for å avslutte, dere har faktisk et utested som fungerer, bra setting og tema men dette som er beskrevet over her går igjen blant flere innlegg på TripAdvisor. All PR er ikke god PR så skjerp dere

4  Takk, WillBF