Morro!

Artig sted med masse liv og røre. Trodde der skulle være overtall av veldig unge mennesker men her... les mer

Anmeldt 28. oktober 2019
Trollmor
Oslo, Norge
Trivelig møteplass

God stemning, fin musikk. Anledning til å danse for den som vil. Mye godt øl å velge i . Service er... les mer

Anmeldt 6. november 2019
hilde3110
Tønsberg, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 15. desember 2018

Vi var et følge på 22 personer som ville ha en øl etter et tidlig julebord. Vi hadde egentlig sett oss ut et annet mål (hvor vi havnet etter å ha forsøkt Heidis). Det var ikke så fullt, og en liten kø ved bardisken. Bardisken hadde 4 (FIRE) øltårn, men bare ett var delvis betjent. Damen som skulle ha betjent det ene øltårnet var opptatt med å rydde rundt om i lokalet, snakke med kunder, stable glass inn i oppvaskmaskinen osv. Undertegende sto i kø i over 10 minutter uten at noen ble betjent. Selvsagt gikk vi et annet sted.
Jeg har på følelsen at stedet blir drevet systematisk mot en konkurs.
Så talentløse går det ikke an å være i årets beste julebordhelg. Ett øltårn av fire er betjent, og vedkommende bruker tiden på bordrydding.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Traveler609861
Anmeldt 1. september 2018

Jeg som Tysk hadde ikke forventet mye av en Tysk Bier bar i Norge men dette var mer en dårlig.
Øl drikkes ut av plastglass!!! Hallo!! (en for ikke plastglass på ølfestival i München og da kommer over 1million mennesker) Betjening viste ikke hvilken øl de serverte, bare at det var øl osv,
Dette var ikke bra, 1.og siste gong jeg besøker Heidis Bier Bar i Oslo.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Judith H
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Hadde reservert bord. Det skulle være drikke klart på bordet nåt vi kom. Ingenting var klart og vi fikk ikke engang bordet vi hadde reservert. Vaktene er utrolig strenge og sure. De viser ingen hensyn til noe som helst. Kommer nok ikke tilbake.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, Lillanng
Anmeldt 27. juni 2018

Jeg har tidligere besøkt Heidi's Bier Bar i Trondheim, og her var alt 100% gjennomført. Besøkte Heidi's i Oslo for noen uker siden, og ingenting var gjennomført. De forsøkte, men kunne ikke komme i nærheten av Trondheim. Vi hadde ikke drukket noe før vi kom dit, men ble nektet "afterski". Prisene synes jeg også var mye høyere enn i Trondheim. Det virket heller ikke som de ansatte visste helt hva de gjorde. Veldig lite dansegulv også.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, jannar85
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Heidis er møk. Vi slapp ikke inn til tross for at vi hadde bestilt bord. Vi var ikke fulle, og vi betalte 100 kroner i døra. Er dere seriøse?

Dato for opplevelse: juni 2018
3  Takk, lektorj