Beste baren i byn

Her likte jeg meg godt! Anbefaler å få bord inne hvor de serverer spennende drinker! Spennende og... les mer

Anmeldt 4 dager siden
SprettenBetten
Haugesund, Norge
God opplevelse!

Tok turen etter middag,utrolig hyggelig betjening og vi fikk raskt plass ved baren. Har i kveld... les mer

Anmeldt 1 uke siden
588isabelled

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Pass
207 anmeldelser
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Var her en lørdags kveld og ble skuffet. Altfor lang kø i baren. Når du står 15minutter i kø for å få en drink og den ikke er god heller så blir det dårlig stemning.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, oddkristerf2018
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Er du glad i drinker er dette plassen for deg. Masse gode drinker å velge mellom. Veldig hipt sted. Vi prøvde flere forskjellige drinker. Deres egen gin var veldig god

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, galagutt
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Meg og samboeren min testet ut denne plassen etter å ha hørt mye skryt om konseptet og drinkene.
Vi ble ikke skuffet! Utmerket service, bartenderen passet på at vi hadde det greit hele tiden og laget drinker etter vårt ønske og smaker. Bartenderen var veldig flink til å snakke med oss og få oss til å føle oss velkommen!
Det er ikke billig her, men det er det heller ikke til å forvente når vi blir servert så god kvalitet på alle områder. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, aminalel
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Var her tidlig en ettermiddag og fikk utmerket service. Spennende drinker i ulike design glass. Flott sted å starte kvelden på.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, alfmagne
Anmeldt 6. august 2018

Var der med jobben som hadde forhåndsbestilt bord og drinker. Når dette var betalt ble vi kastet ut en og en av en overivrig vakt som tydeligvis "passet på oss" under hele besøket. De fikk pengene sine og bordet vårt tilbake etter å ha ryddet oss bort. Mistenker at utkastelsen heller skyldtes ekstra profitt enn høy promille?

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, btynning