En torsdag i Oslo

Her serverer de gode drinker og cocktails. Satt først oppe før vi entret baren i første etg... les mer

Anmeldt 12. august 2021
leifgunnarp
Oslo, Norge
Fantastisk plass for opplevelser.

Gode annerledes drinker og god service i fin atmosfære. Husk å ringe på ringeklokken for å komme... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
pellegw
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Levde dessverre ikke opp til noen forventing. Forstår ikke hvorfor dette stedet er ratet så høyt... sure drinker uten noen slags særpreg, lite og dårlig med sitteplass, lite hyggelig personale, ingen dansegulv.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Marie S
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Vært her noen ganger før. Tok med noen vennepar for å vise stedet. Med tanke på hvor mange barer det ligger i området, følte vi oss nesten kastet ut. Alle var i god stemning etter en lang gåtur og ville sette oss og få litt god drikke. Det første vi fikk beskjed om var at alle måtte sitte, ingen fikk stå, vi måtte følge huset regler osv. Bartenderen var redd for kaos tydligvis, og hadde ikke tenkt å gi oss en sjanse engang på å vise at vi ikke var ute etter noe annet. Vi fikk helt hakeslep. Vi kom inn helt rolige og i god stemning, men dette gjorde så fler av oss ikke kjøpte noe drikke og egentlig bare ville gå videre. Gnisten gikk helt ut av hele følget. Dette går ikke og dermed har dere mistet mange gode kunder. Og så bra er dere ikke at det er noe tap for oss. Kun tap for dere!!

Takk, beatecs
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Helt utrolig gode drinker og veldig kunnskapsrike bartendere. Still et spørsmål om drinken du bestiller og du får et utdypende svar. Er jo blitt kåret til 19 beste baren i verdenen så dette anbefales.

2  Takk, 609larsb
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Var der for første gang denne mnd og hadde hørt mye bra om stedet. Jeg har ikke vært noen stor fan av drinker, men etter et besøk her så har jeg blitt det!
Anbefaler å booke et bord for å sikre deg sitteplass for her er det mye folk på en lørdagskveld.
Anbefaler å prøve hele menyen for å få med deg alle smakene. Oslo Mule ble en stor favoritt blant vennegjengen jeg dro dit med.

1  Takk, 20jeanettea
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Litt i bakkant i Storgata i Oslo ligger baren som er kåret til 19. beste i verden. Jeg måtte vente i fem minutter før jeg fikk tildelt en barstol i den stilige baren. Drinken "Røsslyng" basert på aquevit smakte fortreffelig. Himkok er også et distilleri og leverer varer til Vinmonopolet.

Takk, ArildS551