Fantastisk plass for opplevelser.

Gode annerledes drinker og god service i fin atmosfære. Husk å ringe på ringeklokken for å komme... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
pellegw
Stavanger, Norge
Høy kvalitet!

Veldig kult konsept med norske drinker fra forskjellige steder i landet. Høy kvalitet på drinkene... les mer

Anmeldt 19. juli 2020
Rikke12345678
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Noen gode drinker har dem. Forsøkte et par forskjellige, men synes GIN er best med god Tonic. Det hadde den ikke synes jeg.

1  Takk, OJB
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Holy smoke anbefales satans god drink,whiskey m syk røyksmak. Show å se gutta som mikser cocktails, kommet gjerne igjen reserver bord i baren nede.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, er0cks
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi var innom for å se denne berømte baren. Som flere har sagt, var den litt vanskelig å finne. Men det er er stort husnummer over døra. Vi var der tidlig så det var lett å få plass, selv om mye var reservert. Ikke alle plasser var like komfortable. Vi satt på tre forskjellige plasser. Drinkene vi fikk var alle veldig gode, prøvde tre forskjellige, samt et glass øl. Lydnivået var passe når vi var der. Bartenderen var serviceminded og flink.
Vi kommer tilbake snart.

2  Takk, 878atleb
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Ikke enkelt å finne, og meget begrenset drink meny. Men, meget god drink. Kr 128 for en drink er ikke så galt, men ekstremt store iskuber så det var ikke så mye av drinken heller. Ikke spesielt hyggelig sted, så vi drakk vår ene drink. Og gikk videre til et hyggeligere sted.

1  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Levde dessverre ikke opp til noen forventing. Forstår ikke hvorfor dette stedet er ratet så høyt... sure drinker uten noen slags særpreg, lite og dårlig med sitteplass, lite hyggelig personale, ingen dansegulv.

Takk, Marie S