Fantastisk plass for opplevelser.

Gode annerledes drinker og god service i fin atmosfære. Husk å ringe på ringeklokken for å komme... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
pellegw
Stavanger, Norge
Høy kvalitet!

Veldig kult konsept med norske drinker fra forskjellige steder i landet. Høy kvalitet på drinkene... les mer

Anmeldt 19. juli 2020
Rikke12345678
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 16. desember 2018

Bortgjemt og kul bar! De produserer sin egen gin som var kjempegod! Trendy men avslappet atmosfære, superhyggelig betjening. Vi var her tidlig ettermiddag en lørdag, stille og fredelig da. Er nok mer liv og røre om kvelden. Men passet perfekt med en gin og tonic her for oss før vi skulle videre, er behagelig pust i bakken. Anbefales!

Takk, Trollmor
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Ingen finner dette stedet uten at de faktisk leter etter det. Men fasaden bedrar. Innnenfor dørene finner du en av verdens beste barer over flere etg og drinker på tap. Anbefales.

Takk, Sondre72
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Noen gode drinker har dem. Forsøkte et par forskjellige, men synes GIN er best med god Tonic. Det hadde den ikke synes jeg.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, OJB
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Holy smoke anbefales satans god drink,whiskey m syk røyksmak. Show å se gutta som mikser cocktails, kommet gjerne igjen reserver bord i baren nede.

Takk, er0cks
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi var innom for å se denne berømte baren. Som flere har sagt, var den litt vanskelig å finne. Men det er er stort husnummer over døra. Vi var der tidlig så det var lett å få plass, selv om mye var reservert. Ikke alle plasser var like komfortable. Vi satt på tre forskjellige plasser. Drinkene vi fikk var alle veldig gode, prøvde tre forskjellige, samt et glass øl. Lydnivået var passe når vi var der. Bartenderen var serviceminded og flink.
Vi kommer tilbake snart.

Dato for opplevelse: november 2018