En torsdag i Oslo

Her serverer de gode drinker og cocktails. Satt først oppe før vi entret baren i første etg... les mer

Anmeldt 12. august 2021
leifgunnarp
Oslo, Norge
Fantastisk plass for opplevelser.

Gode annerledes drinker og god service i fin atmosfære. Husk å ringe på ringeklokken for å komme... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
pellegw
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Veldig gjennomført opplevelse fra du går inn døra, via underholdende bartendere til du sitter med drinken i hånda

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Thomas Valsø S
Anmeldt 25. november 2019

Vi svingte innom Himkok i storgata, bra trøkk og god stemning. Men litt skuffet over drink utvalg og Himkok Gin som jeg kjøpte, skuffende med tonic uten kullsyre og slapp smak. Presentasjonen av de øvrige drinkene, blandt annet Strawberry Basil og Negroni var heller ikke sånn som forventet av et sted som har fått så mye skryt.

2  Takk, Rune S
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Morsomt sted, men ble veldig fullt etterhvert og litt kaotisk. Kjempegode drinker, men litt lite å velge mellom.

1  Takk, Linda S
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Bra service, god bartender, litt dyrt. Artig konsept med hjemmebrygget brennevin, gode var drinkene også.

1  Takk, 107TommyB
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Veldig gode drinker i fine lokaler. Må vite om plassen for å finne fram og står bare 27 over inngangen. Anbefales om man vil oppleve gode drinker, som man ikke får på vanlige barer.

1  Takk, Jobbrelatert