Utrolig bra plass

Første gang i oslo så blir vi forslått denne plassen. Utrolig god drikke og kjempe service! Dette... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Madsbjelland98
Kult sted og fantastisk service!!

Fantastisk service og nydelige cocktails!!Veldig hyggelige og oppmerksomme bartendere. Følte oss... les mer

Anmeldt 12. februar 2022
ellenf329
Vinterbro, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kult konsept med norske drinker fra forskjellige steder i landet. Høy kvalitet på drinkene og meget imponerende triksing bak bardisken. Pluss for egenprodusert sprit og følelsen av å ha oppdaget en hemmelig plass (selv om det var rimelig greit å finne fram ). God service trekker også opp. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Rikke12345678
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Veldig gjennomført opplevelse fra du går inn døra, via underholdende bartendere til du sitter med drinken i hånda

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Thomas Valsø S
Anmeldt 25. november 2019

Vi svingte innom Himkok i storgata, bra trøkk og god stemning. Men litt skuffet over drink utvalg og Himkok Gin som jeg kjøpte, skuffende med tonic uten kullsyre og slapp smak. Presentasjonen av de øvrige drinkene, blandt annet Strawberry Basil og Negroni var heller ikke sånn som forventet av et sted som har fått så mye skryt.

2  Takk, Rune S
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Morsomt sted, men ble veldig fullt etterhvert og litt kaotisk. Kjempegode drinker, men litt lite å velge mellom.

1  Takk, Linda S
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Bra service, god bartender, litt dyrt. Artig konsept med hjemmebrygget brennevin, gode var drinkene også.

1  Takk, 107TommyB