Chess

Baren i folketeateret - hyggelige folk. Deilig å få med «bag» med isbiter til vinflasken vi tok med... les mer

Anmeldt 15. mars 2020
jeanettej661
Fredrikstad, Norge
Fin opplevelse

Et besøk på Folketeateret med foretillingen Sound of music er en fin opplevelse med flotte sangere... les mer

Anmeldt 20. november 2019
eheriksson
Hamar, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
1924 av 77 anmeldelser
Anmeldt 6. januar 2019

Tar en evighet å henge fra seg tøyet og halve natten for å få det igjen etter forestilling. Forestillinger på topp internasjonalt nivå. Verdt minst 5 stjerner, men inntrykket ødelegges totalt av elendig garderobe.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Jan P
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Veldig flott forestillingen.
Det er bare å bli trollbundet, hvis du liker musikal.
Det var blitt god oversatt fra Engelsk til norsk.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, ChristineKristensen
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Var på fantom og The opera og er veldig fornøyd. De har et godt system både i garderobe og baren. Nok personer på jobb slipper å stå lenge i kø. NB! Det er garderobeplikt på Folketeateret.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Candymonica
Anmeldt 6. desember 2018

Vi var her for å se The Pantom Of The Opera. Det var lett å komme seg inn med rask innsjekk ved dørene og rask og enkel levering i garderoben. Stusser litt på at man blir oppfordret til å skrive ut billettene på papir. Det burde holde med å ha QR-koden på mobiltelefonen. Vi satt på balkongen med god utsikt til scenen og bra lyd. Serveringen i baren i pausen gikk enkelt og raskt. Det lønner seg å huske hvilken side du skal gå ned trappen for å komme til garderoben når du skal ut, her blir det kø og kaos! Men alt i alt en flott opplevelse!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, stelnor
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet ligger sentralt i Oslo. Bra sted for opera eller teater. Bra skråning i salen slik at alle ser godt. Litt dårlig benplass. Men ellers flott sted i fine lokaler.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, osonder