“Casual atmosfære og hyggelig betjening!”
Anmeldelse av O'Learys Møllergata

O'Learys Møllergata
Vurdert som nr. 1 312 av 1 592 Restauranter i Oslo
Anmeldt 21. desember 2018

God mat, jeg fikk mør biff mens min kolega ikke var like heldig. Creme brulen var heller kjedelig. Betjeningen var hyggelig og gjorde så godt dem kunne, men var nok ikke helt innkjørte. Glemte å komme med vin, spurte to ganger før den kom. Mye godt øl, og et stort pluss er at dem har shuffleboard!

Takk, GlennH1348

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig servitører, god oppfølging og mat. Burde vurdert ny hovmester, en apekatt med caps som oppførte seg ufint både mot gjester og ansatte.
Satt her under hele cupfinalen og fikk god oppfølging av servitørene som var både hyggelige å hjelpsomme da jeg hadde med barnevogn og min lille datter på 4mnd.
Så bytt ut hovmestern og sett opp et stellebord på HC-toalettet så blir det 5stars.

Takk, jonnyj761
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til 1845, kom dessverre 7 min for sent da vi kom fra et annet event som ble litt forsinket. Ble møtt av en frekk fyr i døra som bare slang med leppa til oss og nektet oss bordet. Han påsto også at det var han som var sjefen der, noe jeg håper, for O’Larrys skyld, at ikke stemmer. Vanlig folkeskikk er et minstekrav for folk som jobber i servicebransjen.

Takk, Pål-Even C
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Forferdelig dårlig service. Servitør med skjegg og caps som behandlet kunder forferdelig dårlig. Makan til oppførsel og uhyggelige vibes har jeg ikke vært borti. Skal aldri dit igjen.

Takk, Jonas M
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Walk in på en lørdag og fikk det siste shuffelboardet. (Vi trodde egentlig at det var stengt for å spille siden man måtte gjøre det i mørke!) 300kr timen. Samme som alle andre steder i byen.
De hadde bare tre typer cider, bulmers, sommersby dobbel og en pærecider på tapp. Skjønte vel egentlig fort at steder var for «de litt yngre».. Pluss for kul 90-talls hip hop / RNB musikk.

Det var i tillegg en av vaktene som hadde et lite testo-problem aka markeringsbehov! Drar nok ikke hit igjen om man ikke må.

Takk, Missikick

Reisende som så på O'Learys Møllergata, så også på

Har du vært i O'Learys Møllergata? Del dine erfaringer!