“Topp Sushi”
Anmeldelse av Ikura Sushi

Ikura Sushi
Få mat levert
Anmeldt 7. august 2020

Alltid God service og glade mennesker som jobber der!

maten er kjempe god og ser veldig fint ut! Her er det bare å spørre om man er usikker på hva man skal velge og du vil få de beste anbefalingene ut ifra hva du liker.

Ferske råvarer og maten blir lagd med gode kombinasjoner, som gir god smak!

tilom med soya og ponzu sausen her er veldig god. De lager sin egen soya og ponzu.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, CashBui90

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Herlig sted! Veldig god mat til en billig penge+kjapp og hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste!

Takk, olgal7676
Anmeldt 11. juni 2020

fantatisk sushi!

Sushien er veldig god og man kjenner preget av gode råvarer, du får sushien kjapt, og det er store biter til en billig penge.
Vært innom flere ganger, og blir alltid møtt av hyggelig besetning.
Er ikke stor plass til å sitte der og spise, men jeg pleier som regel alltid å ta med, så dette har aldri vært noe minuspoeng for min del.man kan selvfølgelig spise der og men er begrenset med plass.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, CashBui90
Anmeldt 25. august 2019

Vi fikk servert nylaget sushi basert på gode råvarer. Alle rettene var gode og falt i smak. Hyggelig betjening!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, BislettBeboer
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk matopplevelse. Utrolig hyggelig personell, fint lokale. Passer utmerket som nattmat! Møtte også en kjekk gutt der

Dato for besøk: august 2019
Takk, KatrineJoha

Reisende som så på Ikura Sushi, så også på

Har du vært i Ikura Sushi? Del dine erfaringer!