“DU MÅ PRØVE IKURA SUSHI!!!”
Anmeldelse av Ikura Sushi

Ikura Sushi
Anmeldt 25. august 2021

Helt klart, hvis ikke, den beste sushi shappa jeg har spist på, inkludert masse andre asiatiske retter.
Må påpeke at jeg som ALDRI rører fisk, IHVERTFALL ikke rått fisk, har aldri spist så mange biter sushi.
I tillegg til hyggelig ansatte bak kassa.
Håper alle tar seg tid til å ihvertfall prøve ut stede.
Lager sushi som du aldri har smakt før.

1  Takk, 247hamzaj

Anmeldt 1. januar 2021 via mobile enheter

Herre min hatt for et nydelig måltid. En sinnsyk start på 2021! Tusen takk for super mat. Dette var virkelig godt, fresht og supert. Vi kommer til å bestille mer herifra!

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Flyer15106948794
Anmeldt 24. august 2020

Dette stedet leverer sushi med høy standard på råvarer!!!

Bra kombinasjon på sushi rettene og ser nydelig!!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, CashBui
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Herlig sted! Veldig god mat til en billig penge+kjapp og hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste!

Takk, olgal7676
Anmeldt 25. august 2019

Vi fikk servert nylaget sushi basert på gode råvarer. Alle rettene var gode og falt i smak. Hyggelig betjening!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, BislettBeboer

Reisende som så på Ikura Sushi, så også på

Har du vært i Ikura Sushi? Del dine erfaringer!