“Helt perfekt!”
Anmeldelse av Hy's Sushi og Wok

Hy's Sushi og Wok
Anmeldt 14. august 2021

Kjempegod sushi og ypperlig service, anbefaler virkelig for alle sushi elskere! Nydelig restaurant og kjempehyggelige ansatte

Takk, theah479

Anmeldt 22. mars 2020 via mobile enheter

Skuffelse..
sushier ble laget så sparsomt og med så lite kvalitet...
Ikke anbefaler for folk å spise eller bestille mat fra dette stedet.. mange mye bedre sånn type steder enn dette..

Dato for besøk: mars 2020
Takk, tomytetrip
Anmeldt 12. november 2019

Vi bestilte flere forskjellige pakker (47, 20 og 16 biter) som take-away fra avd2 Ringen, og selv om det kun var tradisjonell sushi var kvaliteten helt på topp. Mye fisk ift ris, og fisken var veldig, veldig god. Kan virkelig anbefales. Med noen litt mer utradisjonelle biter ville den fått full score. Vi fikk dessverre feil antall sushi da vi hentet, men heldigvis leverte de resten litt senere.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Homrul
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God sushi, men fisken kunne gjerne ha vært litt fastere eller mer spretten i formen, litt ferskere? Rask og hyggelig betjening, ok pris. Sentralt, kort vei til banen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ragnhild F
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fulgte anbefalingen til venner som bor i området:) Fantastisk sushi, i smak og utseende! Har spist på mange av de beste sushirestauranter både innenlands og utenlands, og denne hevder seg definitivt som en av de beste

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ingridsofier

Reisende som så på Hy's Sushi og Wok, så også på

Har du vært i Hy's Sushi og Wok? Del dine erfaringer!