“Byens klart beste burger!”
Anmeldelse av Skarre øl og mat - STENGT

Skarre øl og mat
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Skarres Surf n’ Turf burger innfridde alle forventninger og vel så det. Anbefales på det varmeste. Hyggelig betjening og atmosfære.

Takk, afloyas

2024 av 63 anmeldelser

Anmeldt 6. oktober 2018

Skarre er en pub med mat og gode opplevelser være seg film, spill eller fotball ect. Forventer du noe annet vil du antagelig bli skuffet, kjenner du stedet for det det faktisk er vil du komme tilbake gang på gang for ny morro!

Dato for besøk: august 2018
Takk, victoriachorne
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Her har jeg vært mange ganger, og burgeren er like god hver gang. Jeg har sneket ut med nydelig fiskesuppe også, som også smakte fantastisk. Dette må være en av Moss sine bedre spisesteder

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Hanne-Monica
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Det er alltid så hyggelig å komme hit med gode venner eller på date i hyggelig atmosfære med god mat og masse godt øl.
Betjeningen er alltid hyggelig og man blir godt ivaretatt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 977kristinef
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 3 voksne og 2 små barn. Bordet var klisette fra tidligere gjester . Spurte etter meny fikk beskjed at den måtte vi hente selv, servitøren hadde 3 andre gjester og satt selv på PC . Fikk maten til forskjellige tider og hamburgeren var rå inni. Osten var ikke smeltet . Meny prisene står ikke i stil til service og opplevelsen av maten vi fikk servert . Dette er en cafe med restaurant priser ...

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, ginettemolund

Reisende som så på Skarre øl og mat, så også på