“Skarre øl og mat”
Anmeldelse av Skarre øl og mat - STENGT

Skarre øl og mat
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og variert lunsj meny. Vi gikk for ribbesmørbrød og Fish and chips. Maten smakte nydelig og var rimelig. Vi kommer tilbake.

Takk, francob723

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god hamburger! Den anbefales, men når det kommer til serveringen så kan det bli veldig mye bedre. Det tok 15-20 minutter før det kom noen bort til bordet vårt.

Takk, Eva L
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Skarres Surf n’ Turf burger innfridde alle forventninger og vel så det. Anbefales på det varmeste. Hyggelig betjening og atmosfære.

Takk, afloyas
Anmeldt 6. oktober 2018

Skarre er en pub med mat og gode opplevelser være seg film, spill eller fotball ect. Forventer du noe annet vil du antagelig bli skuffet, kjenner du stedet for det det faktisk er vil du komme tilbake gang på gang for ny morro!

Dato for besøk: august 2018
Takk, victoriachorne
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Her har jeg vært mange ganger, og burgeren er like god hver gang. Jeg har sneket ut med nydelig fiskesuppe også, som også smakte fantastisk. Dette må være en av Moss sine bedre spisesteder

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Hanne-Monica

Reisende som så på Skarre øl og mat, så også på