“Upålitelig”
Anmeldelse av Skarre øl og mat - STENGT

Skarre øl og mat
Anmeldt 23. desember 2018

Vi var 6 voksne som etter flere telefonsamtaler med restauranten valgte å legge vårt årlige lutefisk lag til Skarres. Siste tlf med Skarres var en uke før og alt skulle være i orden. Stor var skuffelsen når vi ved ankomst fikk beskjed om at de kun hadde 2 lutefisk igjen. Vi valgte å gå et annet sted og kommer ikke tilbake. Respektløst og amatørmessig.

8  Takk, Rolf Einar I

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på de beste fiskerestauranter i desember. Oslo, Fredrikstad og Sarpsborg. Skarre går utenpå alle. Høyeste kvalitet på alle nivåer. Gratulerer!

Takk, trygvek2017
Anmeldt 12. desember 2018

Veldig hyggelig kveld med god atmosfære og bra mat. Hyggelig betjening. Første besøk men kommer igjen.

Takk, Solfrid_Karlsen
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og variert lunsj meny. Vi gikk for ribbesmørbrød og Fish and chips. Maten smakte nydelig og var rimelig. Vi kommer tilbake.

Takk, francob723
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god hamburger! Den anbefales, men når det kommer til serveringen så kan det bli veldig mye bedre. Det tok 15-20 minutter før det kom noen bort til bordet vårt.

Takk, Eva L

Reisende som så på Skarre øl og mat, så også på