“Litt sulten mitt pa dagen!”
Anmeldelse av Onkel Blå - STENGT

Onkel Blå
Anmeldt 18. januar 2019

Et nydelig sted, rent pent! God kvalitet på alt. Vi var to venner ute i foretninger som begge valgte salat, and med en kaffe til. Veldig friskt godt meg frø fra Granateple og to smørstekte friske brødskiver. Salaten kom raskt på bordet, vi fikk også etterfyll med kaffe. En hyggelig ung dame serverte oss. Lite gjester mitt på dagen i januar, men det for kaldt vær og glatt føre ta skylden for. Besøkes gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Tore T

Anmeldt 27. september 2018

Onkel Blå har veldig god mat, og du kjenner er den er laget på gode råvarer. Alt presenteres på en delikat måte, og menyen er veldig spennende. Jeg har spist der flere ganger de siste månedene, prøvd forskjellige retter, og alltid vært både fornøyd og mett. Kyllingsalaten er i en klasse for seg, mens kanelbollene til en kopp kaffe etterpå er fantastiske. I dag prøvde jeg for første gang Pulled Beef, og det var utrolig godt. Én av de beste spisestedene i Moss!

Takk, paald2017
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Veldig høy kvalitet på rettene. Er her ofte og spiser middag og er like fornøyd hver gang. Prisen på maten er heller ikke avskrekkende i forhold til nivået.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, merethe35
OnkelBlaa17, Owner på Onkel Blå, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei Merethe.

Tusen tack for en fin omtale!
Ekstra hyggelig at du besøker oss ofte, vi gleder oss til neste besøk!

Med vennlig hilsen, Patrik Schöning

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Flott ambiente, deilig mat og god kaffe! Det er mulig å sitte ute og følge med på barna som leker på kirketorget :).
Anbefales!!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, mumminini
OnkelBlaa17, Eier på Onkel Blå, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Hei Mumminini.

Tusen takk for hyggelig tilbakamelding!
Hjertlig velkommen tilbake!

Med vänlig hälsning, Patrik Schöning

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi stoppet her i dag for å spise lunch. Hyggelig uteplass, mange plasser inne også. Perfekt tilpasset meny. Vi bestilte blåskjell og kyllingsalat. Det smakte himmelsk. Gode råvarer, meget god smak, passe mengde mat og deilig brød med estragon aioli til.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, OlgaDrA
OnkelBlaa17, Eier på Onkel Blå, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hei Olga.

Tusen hjertelig for herlig omtale.
Vi setter stor stolthet i det vi levererer og da varmer en slik omtale ekstra godt!

Vi gleder oss til å se dere som gjester hos oss igenn!

Med vänlig hälsning, Patrik Schöning

Reisende som så på Onkel Blå, så også på