“Veldig god kyllingsalat”
Anmeldelse av Onkel Blå

Onkel Blå
Vurdert som nr. 7 av 66 Restauranter i Moss
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig kyllingsalat. Fine lokaler. Enkel kafekonsept med god mat. Middels priset. Anbefaler lunsj og middag.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Keichiw

Anmeldt 16. desember 2019

God mat og drikke/dessert, men ganske ordinært.
Hyggelig lokale og bra service. Gode råvarer, men mangler det lille.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Bente B
Anmeldt 8. desember 2019

Veldig hyggelig vertskap og god mat. Mye mat som presenteres på en delikat måte. Vi kommer igjen og ser frem til å ta med oss andre gode venner!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, j0hn0lem
Anmeldt 14. mars 2019

Hvert ett besøk til dette gullkorn. Maten vellaget å servicen hyggelig. Atmosfæren er rolig å behagelig

Takk, JanS3629
Anmeldt 18. januar 2019

Et nydelig sted, rent pent! God kvalitet på alt. Vi var to venner ute i foretninger som begge valgte salat, and med en kaffe til. Veldig friskt godt meg frø fra Granateple og to smørstekte friske brødskiver. Salaten kom raskt på bordet, vi fikk også etterfyll med kaffe. En hyggelig ung dame serverte oss. Lite gjester mitt på dagen i januar, men det for kaldt vær og glatt føre ta skylden for. Besøkes gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Tore T

Reisende som så på Onkel Blå, så også på

Har du vært i Onkel Blå? Del dine erfaringer!