“Byens beste sushi!”
Anmeldelse av Moss Sushi - STENGT

Moss Sushi
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Forsøkt de ulike sushistedene i Moss og Moss sushi peker seg ut som en klar favoritt. Mye fisk, høy kvalitet, billige priser og meget hyggelige ansatte. Ingenting å sette fingeren på ut fra mine erfaringer. I dag la de også på gratis nystekte vårruller på menyen som ekstra service. Byens beste sushi restaurant, ingen tvil.

3  Takk, kristian682

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Deilig sushi, og fantastisk blide og hyggelige eiere! Anbefaler hummer maki og tempura maki med chilimajones

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kristinbS9131RN
Anmeldt 28. mai 2018

Stikker gjerne innom her og tar med noen herlige biter hjem. Hyggelig betjening er heller ikke å forakte. Det hadde vært greit med noen p-plasser - men det er jo ikke helt greit å gjøre noe med der Moss sushi ligger...

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Svein G
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Moss sushi har fantastisk god sushi! Den beste jeg har smakt , og ett ekstra pluss er den gode servicen. De er alltid veldig blide og imøtekommende- ja jeg blir glad når jeg handler der. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Tove N
Anmeldt 8. februar 2018

En nokså standard sushi-takeaway, sentralt plassert i Moss. Helt greie varianter av sushi, sashimi mv, og langt å foretrekke framfor en del norske fastfood-steder i Moss. Greie parkeringsmuligheter rett over veien.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, ken u