Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Trip.comUSD 194
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest omtale så var forventninger ganske høye, men etter å ha tilbragt fra lørdags ettermiddag til søndag formiddag, så var følelsen sånn greit nok....! Rommet var i en nyere del av komplekset og minnet om skole internat fra mange år tilbake. Det manglet også ventilasjon på badet som resulterte i en noe fuktig og damp opplevelse. Badet var nyere oppusset men rommet ellers var noe av eldre årgang.

Middag i restauranten var interessant men ingen høyde av total opplevelsen målt mot kostnaden. De var tomme for fisk til hovedretten. Torsk som ble tilbudt var ok, men det var noe trist over tilbehøret...kelner ble gjort oppmerksom på situasjonen men kunne ikke tilby tilfredsstillende alternativ.

Frokost var derimot en opptur og service likeså.

Men det blir neppe tur hit igjen med det første....!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 567lilla
Godset5, Daglig leder på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei Lill A. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker at våre gjester skal være strålende fornøyde, ikke bare greit nok, så her må noen av våre ansatte dessverre gjort en ikke fullgod jobb, og det beklager vi. Vi skal ikke gå tomme for det som står på menyen, og vi bruker mye spennende tilbehør særlig denne sesongen, med så gode råvarer! Kjøkkensjefen har tatt opp dine kommentarer med ansvarlig kokk den aktuelle kvelden, og rutiner og oppskrifter er gjennomgått på nytt, slik at det heretter blir servert riktig. Veldig hyggelig at dere var fornøyde med frokosten og servicen.Vennlig hilsen Gunn Salbuvik

Anmeldt 26. september 2018

Jeg tok tog fra Oslo, og spaserte fra Moss togstasjon til hotellet, en drøy halvtime. Alternativet var buss eller taxi. Ble godt mottatt i resepsjonen, ypperlig rom med terrasse. Skulle sammen med 6 andre ha 7 retters middag. Det ble i vinkjelleren med dens spesielle atmosfære. Fantastisk mat, meget god informasjon om hver rett og den tilhørende vin til den enkelte rett. Stedet satte sin ære i kvalitet og god informasjon. Lærerikt var det også.

Etter en god natts søvn ble det en utmerket frokost.

Romtips: Anbefales med balkong
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Bjørn B

Kjære Bjørn B. Takk for din særdeles hyggelige tilbakemelding til oss etter middag i vinkjelleren med påfølgende overnatting og frokost!
Jeg deler så gjerne rosen med alle mine medarbeidere. Velkommen tilbake til oss. Vennlig hilsen Gunn Salbuvik

Anmeldt 20. september 2018

Super beliggenhet, vi hadde terasse og sjø utsikt. Gjør gjerne det igjen men da tar vi med oss mat selv.
Resturanten holder Michelin pris men maten står langt fra i forhold.

Reker på terassen er et mye bedre alternativ enn å betale 2500,- i resturanten.

Romtips: Velg terasse
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Exploration671450
Godset5, Daglig leder på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2018

Kjære Exploration671450. Takk for at du tok deg tid til å skrive denne vurderingen. Vi får vanligvis meget gode tilbakemeldinger på maten i restauranten vår, men vi synes jo alltid det er hyggelig at gjestene våre føler seg som hjemme, og da er det jo flott med et måltid på terrassen. Kjøkkensjefens 3 retter koster kr 550, om vi kan friste dere til å spise i Restaurant Munch en gang til. Dere er uansett velkommen tilbake til oss for å nyte super beliggenhet og superior rom med balkong med utsikt over Oslofjorden.Vennlig hilsen Gunn Salbuvik

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Etter å ha spurt servitøren hva han anbefalte bestilte nesten alle hennes tips: Hjemmelaget hamburger med søtpotet-pommes.
Da de kom så var en hamburger helt rå på den ene siden - kan ikke ha vært i stekepannen - og de andre var tørre og gjennomstekte. Bacontilbehøret hadde klokken glemt på alle burgerne.
Servitøren reddet det hele med å tilby oss annen mat som var god.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, JensChristian
Godset5, Daglig leder på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Kjære JensChristian. Takk for din tilbakemelding, vi tar kritikken konstruktivt til oss og vi har sett på instruks for steking av hamburger, vi vil jo at alle gjester skal få perfekt stekte hamburgere, da er de virkelig gode! Baconsyltetøyet er naturligvis også en viktig del av smaksopplevelsen og det er beklagelig at kokken glemte det. Det gleder meg at dere takket være en serviceinnstilt og våken servitør allikevel fikk et godt måltid med god mat,, det er slik det skal være å spise på Refsnes Gods. Vennlig hilsen hotelldirektør Gunn Salbuvik

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger vakkert til ned mot sjøen. Hotellet har historie og sjel, servicen er god og maten super. Rommene varierer mye, jeg fikk et rom uten sjel og med svært begrenset utsikt. Vedlagt utsikt fra rommet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Gunnar_Oslo
Godset5, Daglig leder på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Kjære Gunnar_Oslo. Takk for at du tok deg tid til å skrive denne i all hovedsak veldig hyggelige tilbakemeldingen. Vi skulle gjerne bare hatt rom med fjordutsikt, men slik ble ikke rommene bygget. Hvis man ønsker flott utsikt over Oslofjorden bør man bestille superior rom, da får man også balkong. For de som bor på rom uten balkong, anbefaler vi ofte at man setter seg i Havestuen eller når være er bra, ute i hagen, der er utsikten lik for alle, og som du skriver, ligger hotellet vakkert til ned mot sjøen. Takk for positive kommentarer om at Refsnes Gods har historie og sjel, god service og super mat, det setter vi stor pris på å høre. Velkommen tilbake til oss. Vennlig hilsen Gunn Salbuvik