Bli belønnet med One Key
Bli belønnet med One Key
Christian Jahr
Sandvika, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 20. juli 2020via mobile enheter
Kim Nyheim, General ManagerHotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juli 2020
Hei,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold her på Hotel Refsnes Gods by Classic Norway Hotels. Så hyggelig at dere følte dere godt tatt imot, samt søndasbuffet fra klokken 13-18 i vår vakre restaurant Munch. Vi er stolte av å kunne servere Østfolds beste frokost buffet i vår paviljong.
Vi har rom i flere kategorier og stiler, alle våre enkelt og dobbeltrom har nyrenoverte bad (2018).
Vi vil samtidig takke for deres ærlige tilbakemeldinger og tar dette med oss videre for utviklingen av hotellet videre. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Kim Nyheim Ragnarsson, Hotelldirektør ved Hotel Refsnes Gods by Classic Norway Hotels.
kr 2 538
    kr 3 090
13.1 km fra Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels
Se flere hoteller i Moss
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Tok en overnatting her som vi absolutt ikke angrer på. Det er så fin en ro over hele hotellet, som gjør at man virkelig slapper av her. Spiste et fantastisk måltid i restauranten Munch, terningkast 6 på nåde måltid og service. Fikk omvisning i den fantstiske vinkjelleren👍 anbefaler hotellet på det sterkeste og kommer gjerne tilbake.

1  Takk, tomerete
Kim Nyheim, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære Tomerete.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake senere.
Ha en fin sommer.
Kim Nyheim, Hotelldirektør Refsnes Gods by Classic Norway Hotels

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Akkurat ferdig med frokost på Refsnes - dette bør vel kunne gjøres bedre? To bordsettinger pga smittevernsregler. Ok. Men det bør ikke være noen overraskelse at mange i første pulje kommer nærme 9.30 (slutt-tidspunkt) og mange i andre pulje kommer nærme 09.30 (startpunkt). Hva skjer 09.30 da? Kaos
De ansatte løp og løp og hver gang noen gjester påpekte mangler var svaret «Det er litt vanskeligere nå pga covid-19». Det er ikke covid-19 som er årsak til at det mangler bestikk. Det er dårlig organisering. Det er ikke covid-19 som er årsak til at bordene til første pulje ikke er ryddet når andre pulje kommer. Det er dårlig organisering. Det er ikke covid-19 som er årsak til at de ikke rakk å vaske kaffekannene mellom bordsettingene slik at vi fikk frokostkaffen 45 minutter etter at vi kom. Det er dårlig organisering.
Så hvorfor likevel såpass god score? En himmelsk treretters middag i går kveld. Deilig pianomusikk i baren. Og vakker utsikt. Og i morgen tidlig skal jeg igjen prøve meg på frokost. Kanskje det blir både bestikk, sitteplass og kaffe da??? Et gods burde jo klare det. Også i en tid med Covid-19

1  Takk, Geno65

Hei Geno65. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss dine tilbakemeldinger. Så hyggelig at du satt pris på middagen i restaurant Munch. Covid-19 har vært en svært utfordrende tid for både gjester og personale hos oss, nå har vi lov å servere Østfolds beste frokost buffet igjen så vi håper du finner anledning til å ta turen en annen gang til oss.
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen Kim Nyheim, Hotelldirektør Refsnes Gods.

Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Når du skal ha julebord for 37 personer og alt gikk som forventet, da blir det en hyggelig opplevelse. Mat og servicen var helt topp. Alle fikk det de hadde bestilt nesten helt samtidig, da er det bare å si takk for maten og tommel opp til kokk og serveringspersonell.
Vi kommer gjerne tilbake.
Mvh
Negotia avd. Moss

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, KjellT90
Refsnesgods, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2020

Kjære Negotia.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en flott tilbakemelding!
Vi setter pris på at lokale Moss også ønsker å benytte seg av Refsnes Gods. Ønsker dere velkommen tilbake.
Kim Nyheim
Hotelldirektør, Hotel Refsnes Gods.

Anmeldt 16. desember 2019

Refsnes gods på Jeløya har sett bedre dager. Fikk et hotellrom så ikke var helt rent. Badet var gammelt med liten plass til å putte rompen på dolokket. Badet besto videre av dusj med et lite badekar.

Sengen var fin og myk. Frokosten var helt OK.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Harald3949

Kjære Harald.
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding. Hotell Refsnes Gods har rom i flere kategorier, min personlige favoritt er våre superior rom med utsikt mot sjøen. Sengene er oppgradert i senere tid, og vi setter pris på at du la merke til at disse var mye og gode med dundyner og hotellputer.
Frokosten serveres til vanlig i paviljongen i hagen, og vi er stolte av å ha Østfolds beste frokost.
Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Kim Nyheim
Hotelldirektør, Hotell Refsnes Gods

Anmeldt 2. desember 2019

Tilbragte 1 natt der fra lørdag til søndag og det var en fantastisk opplevelse! Kom på ettermiddagen og ble møtt av en utrolig service! Innsjekk gikk knirkefritt.
Kom på rommet vårt og for et rom! Sengen var nydelig og havutsikt klager vi absolutt ikke på!
Restauranten hadde en fantastisk atmosfære og maten var helt nydelig! Det er den beste biffen jeg har smakt. De ansatte var helt suverene! Vi kommer absolutt tilbake og gleder oss til neste gang!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, efm1592

Kjære gjest.
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så flott omtale. Vi har stolte medarbeidere som gjør sitt ytterste for gode gjesteopplevelser. Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Kim Nyheim,
Hotelldirektør, Hotell Refsnes Gods