TripadvisorUSD 193
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

For et deilig sted.
Vi bodde to netter og brukte alle fasiliteter. Stranda var ren og pen, rommet både luktet godt og var innbydende. Har aldri ligget i en bedre seng heller.
Personalet var tilstede og leverte særdeles god service, og maten var i den stand man bør kunne forvente med stedets renommé. Vi kommer tilbake neste år, takk for denne gang.

Takk, franklM2053FI
Kim Nyheim, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Kjære Frank.
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss så hyggelige tilbakemeldinger.
Alle våre senger har dundyner og hotellputer, senger har vi fra både jensen og dux.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake!
Ha en fin dag!

Anmeldt 27. juli 2020

Eventyrlig hotell med mye spennende kunst. En nydelig og stor hage, og fantastiske ansatte. Maten er upåklagelig og de bruker mye lokal mat. Utrolig godt og kreativ. Fint sted for barn også med den store hagen, lekeplass på utsiden og sjakk i bakgården, samt en fin strand 3 min gange.

Romtips: utsikt til hagen er et must
Takk, Andreassen2
Kim Nyheim, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære Andreassen.

tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi har over 400 originale samtidskunstverk på Hotell Refsnes Gods, ansatte som har høy yrkesstolthet og ett kjøkken med fokus på lokal og Norske råvarer.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

ha en fin dag.

Med vennlig hilsen
Kim Nyheim Ragnarsson, Hotelldirektør ved Hotell Refsnes Gods by Classic Norway Hotels

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted, hyggelig service, men utrent personale. Bør uansett prøves. Grei pris. God mat, men litt lite utvalg. Måtte flere ganger be personalet etterfylle. Til tross for visse svakheter anbefaler vi varmt et besøk.

Takk, Molthe

Hei Molthe.

takk for din tilbakemelding angående søndagsbuffet, dette måtte være en glipp fra vår side, så vi skal følge bedre opp at vi alltid har en velfylt buffet.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fin, rolig atmosphere . Fantastisk rom med utsikt over sjøen. Hele personalet som vi traff var utrolige hyggelige og hjelpsome Maten fenomenalt (Chef Bjørn) Og service i restauranten førsteklasses!
Fin tur område ved stranden.
Galleri F15 og Galleri Røed i nærheten.

Takk, Mairead I

Kjære Mairead.

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er ikke noe som gjør oss mer glad enn fornøyde gjester. Våre ansatte har høy yrkesstolthet og mange har jobbet her lenge. Vår Chef Bjørn har stolthet i å alltid være på utkikk etter nye spennende lokale leverandører for vår spennende meny.
Hotellet har også 200 meter strandlinje, samt brygge med 6 gjesteplasser.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Et herskapelig og flott hotell, spennende kunst og svært imøtekommende og serviceminded ansatte som gjorde oppholdet komplett.

Anbefaler et besøk i restaurant Munch, med mange spennende retter bestående av kortreiste råvarer. Gulrotsuppe og Dådyr tartar må testes!

En morgenbad nede på stranden ble en perfekt avslutning på en utrolig fin helg.

Anbefales på det varmeste :)

Takk, frankrW4019TG

Kjære Frank.

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi har mange ansatte som har jobbet her lenge, og har stolthet i jobben de gjør, noe vi setter stor pris på! Vår kjøkkensjef er stolt av å kunne presentere råvarer av ypperste kvalitet fra Norske og helst lokale produsenter.
På sommeren er det perfekt som du nevner å enten komme sjøveien for å legge til på vår gjestebrygge, eller ta seg ett forfriskende bad enten i havet eller vår jazzusi i bakgården.
Vi ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.