kr 1 717
5,0 av 5 boblerAnmeldt 14. aug. 2020
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Kim Nyheim, General ManagerHotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. aug. 2020
Kjære Roar.

tusen takk for veldig hyggelig å utfyllende tilbakemelding. Vi ønsker dere gjerne velkommen tilbake både på en 5 eller 7 retters Grand meny.
Vinkjelleren er velfylt med skatter om man skulle ønske å tilbringe en helaften med venner eller familie der.

Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

kr 1 901
13.3 km fra Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels
Ved stranden
Se flere hoteller i Moss
Anmeldt 13. august 2020

Selskap med 18 personer har hatt en veldig vellykket tur til Refsnes. Veldig hyggelig betjening, alt på stell, svært god mat og i det hele tatt godt organisert. Hjelp til å arrangere aktiviteter også. Tipp-topp

Takk, rolfr886
Kim Nyheim, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei Rolf.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss så god tilbakemelding! Vi håper mange fortsetter velger å holde selskaper og samlinger i månedene som kommer. Her følges NHO sine veiledere på smittevern.
Ha en fin dag, og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Nydelig sted å overnatte i flotte omgivelser - førsteklasses mat og drikke - vi kom med egen båt og la til ved bryggen nedenfor. Kort spasertur opp til hotellet. Hadde rom i annan etasje med sjøutsikt og kommer gjerne tilbake. Hilsen Liv og Jan Tore.

Takk, JanToreJ
Kim Nyheim, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hei Jan Tore.
tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt at oppholdet svarte til forventningene! Ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 4. august 2020

Etter en avlyst utenlandsreise bestemte reisefølge og jeg oss for å ta to netter på godset. Førsteinntrykket stod til høye forventninger. Vi hadde bestilt superior rom og fikk balkong med fjordutsikt og badekåpe og tøfler i skapet. Hotellet ligger vakkert til og du kan spasere ned til fjorden. Første kvelden skulle vi ta et glass vin i baren, men vinen smakte ikke godt. Vi fikk ny vin, men heller ikke det glasset smakte. Vi fikk ikke kjøpt konjakk fordi betjeningen ikke hadde lov til å selge. Til trøst fikk jeg lov til å drikke medbrakt vin og det var en elegant løsning.
Rommene var fine, men det trekker ned at de har organisert lysene slik at du må ha lyset i gangen på hvis du skal ha på nattbordslampen. Så jeg måtte opp og skru av lyset i gangen (hovedbryter) for så å famle meg fram til sengen og håpe at jeg ikke trengte å skru på lyset i løpet av natten. At de også har klart å sette toalettet rett mot en vegg isteden for å vende det ut i baderommet gjør at dersom har litt lange ben sutter ubehagelig trangt.
Så det var noen rift i badekåpa, men alt i alt en flott hotellopplevelse.

1  Takk, Ole-Fredrik E

Hei Ole-Fredrik.
Tusen takk for din ærlige tilbakemelding. Dessverre grunnet uforutsette hendelser var det bare en lærling på 19 år på jobb i resepsjonen i 1 time på kvelden da du ønsket å kjøpe en konjakk, vi kunne selvfølgelig fått hjelp fra en annen avdeling for å servere dette. Det beklager vi.
Når det gjelder dine tilbakemeldinger på lyset på rommet så skal vi ta med oss dette videre.

Ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 3. august 2020

Flott hotell med gode beliggenhet og havutsikt. Svært god service fra personalet.
Nydelig mat og en av norges beste vinkjellere med mye spennende vin til overkommelige priser (rimligere enn forventet)

Takk, Håkon S
Kim Nyheim, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Kjære Håkon.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja vår vinkjeller inneholder nesten 5000 flasker vin fra de fleste vinområder, her kan man gjøre noen fantastiske funn, vinkjelleren kan også leies for private selskap med vinsmakinger eller middager opp til 20 personer (10 personer med covid-19 restriksjoner)

Anmeldt 28. juli 2020

Vi hadde en kjempefin opplevelse på Refsnes Gods. Flotte rom med spennende kunst og fin havutsikt. Frokosten var delikat og rikholdig. Vi spiste ikke i restauranten, men vinkartet er spennende med både klassiske viner og viner fra nye verden!

Takk, heidiirenhansen

Kjære Heidi.
tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker deg fortsatt en fin sommer, og velkommen tilbake en senere gang.