Peter W
5,0 av 5 boblerAnmeldt 14. sep. 2020
Dato for oppholdet: september 2020
Romtips: Ta deg god tid og titt på alle kunstverkene!
5,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
Kim Nyheim, Daglig lederHotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. okt. 2020
Kjære gjest.
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
kr 1 901
  • eDreams
13.1 km fra Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels
Se flere hoteller i Moss
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Mengder med flott kunst preger hele hotellet. Med prikken over i-en: «Blå Kjole», en akvarell av E Munch. Vil dere ha en rolig, romantisk helg anbefales stedet. Velg å oppgradere: til rommet «Per Ung»
Hotellet er også mye benyttet som kurs- og konferansehotell

2  Takk, ingecharles
Kim Nyheim, Daglig leder på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Kjære gjest.
tusen takk for din tilbakemelding. Vi har over 400 kunstverk på hotellet, så at våre gjester setter pris på dette gleder oss.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 19. august 2020

Godset ligger på Jeløya med nydelig utsikt over fjorden. Delig hage og terrasse, hvor bobler smaker ekstra godt! Rommene er rene og veldig gode senger. Flott utsikt fra mange av de. Det er mye kunst både på rommene og i hotellet ellers, så vel verdt å ta en runde og studere det. Eneste jeg kan sette fingeren på, er at noen av personalet har en vei å gå vedr service. Blide ansikter og et "velkommen" burde være obligatorisk.

1  Takk, Bente B
Kim Nyheim, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Kjære Bente.

tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss dine tilbakemeldinger. Ta gjerne kontakt med meg direkte på kim.nyheim@refsnesgods.no for å utdype dine tilbakemeldinger på vårt personale som vi for øvrig er veldig fornøyd med:)
Ha en fin dag, og velkommen tilbake.

Anmeldt 14. august 2020

Nydelig historisk hotell med en unik kustsamling og vinkjeller.
koste oss i den nydelige hagen med utsikt utover sjøen med litt bobler i glassett før vi tok turen inn i resturanten med ett nydelig 5 retters måltid med vinpakke.
Maten og servicen var upåklagelig.
Rikelig med parkering til alle gjester.
koste oss videre ute i hagen til en vakker solnedgang for så å trekke inn og kose oss videre utover kvelden.
Nydelig frokost med godt utvalg.
Dersom du kommer med toget ligger hotellett kun en ca 10 min drosjetur unna.
De har muligheter for større og midre selskaper og tilbyr egne lokaler til det.
For mindre selskaper opp til 20 anbefaler jeg vinkjelleren for en unik opplevelse.
Velg 5 retters og aperetiff samtidig som du bestiller rom og evt en overaskelse med litt bobler på rommett ved ankomst.

1  Takk, roar r

Kjære Roar.

tusen takk for veldig hyggelig å utfyllende tilbakemelding. Vi ønsker dere gjerne velkommen tilbake både på en 5 eller 7 retters Grand meny.
Vinkjelleren er velfylt med skatter om man skulle ønske å tilbringe en helaften med venner eller familie der.

Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Ha en fin dag!

Anmeldt 13. august 2020

Selskap med 18 personer har hatt en veldig vellykket tur til Refsnes. Veldig hyggelig betjening, alt på stell, svært god mat og i det hele tatt godt organisert. Hjelp til å arrangere aktiviteter også. Tipp-topp

Takk, rolfr886

Hei Rolf.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss så god tilbakemelding! Vi håper mange fortsetter velger å holde selskaper og samlinger i månedene som kommer. Her følges NHO sine veiledere på smittevern.
Ha en fin dag, og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Nydelig sted å overnatte i flotte omgivelser - førsteklasses mat og drikke - vi kom med egen båt og la til ved bryggen nedenfor. Kort spasertur opp til hotellet. Hadde rom i annan etasje med sjøutsikt og kommer gjerne tilbake. Hilsen Liv og Jan Tore.

Takk, JanToreJ
Kim Nyheim, General Manager på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hei Jan Tore.
tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt at oppholdet svarte til forventningene! Ønsker dere velkommen tilbake.