2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 207
Orbitz.comUSD 208
eDreamsUSD 207
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Refsnes ligger flott til ved sjøen og en koselig strand. Hagen er deilig og solfylt. Hotellet er sjarmerende med det historiske og kunstneriske suset. De ansatte er serviceinnstilte og vennlige. Frokosten var også bra. Noen småting irriterte meg imidlertid (som trekker ned en stjerne fra meg):

- påstand om avkreving av betaling ved innsjekk enda jeg betalte to måneder i forveien
- påstand om avkreving av betaling for mat og drikke ved utsjekk, varer vi overhodet ikke hadde hatt befatning med. Dette ble imidlertid fjernet straks det ble påpekt fra min side
- ikke noe spørsmål om hvordan oppholdet hadde vært ved utsjekk
- vaskepersonalet som kommer inn i leilighet og begynner å vaske kl 10 på utsjekkingsdagen og ikke er oppdaterte på hvilken dag det skulle sjekkes ut.

Nordtvedt - Suiten med hageutgang (trekker ned ytterligere en stjerne) trenger oppussing. Så at det fantes andre suiter som har fått en skikkelig oppdatering. Uteplassen ligger også gjemt i skyggen hele dagen.

Deilig med et jacuzzi-besøk, men treningsrommet var litt stusselig

Takk for oss!

Takk, Alex N
Hotell Refsnes Gods Resepsjon, Guest Services / Front Office på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2022

Hei Alex N,

Takk for besøket og takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Det er hyggelig å lese tilbakemelding på hotellet, personale og frokosten. Det setter vi pris på. Vi beklager opplevelsen du hadde med betaling både ved innsjekk og utsjekk. Sånn skal det ikke være og vi beklager på det sterkeste.

Etter planen skal alle suitene pusses opp. Det gleder vi oss til.

Takk for besøket og velkommen tilbake.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Førsteklasses service og mat. Man merker raskt at dette er et hotell som drives av profesjonelle. Standarden er god, og maten i restauranten smaker nydelig. Her får man mye for pengene. Vi hadde en treretters meny i restauranten. Alle rettene var godt sammensatt og laget med gode råvarer.

1  Takk, tormarv

Hei tormarv,

Takk for hyggelig tilbakemelding etter et opphold hos Hotell Refsnes Gods.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Superior-rommet var mørkt, varmt og klamt, og hadde ikke ventilasjon. Balkongen var lite vedlikeholdt og dårlig rengjort. Badet var veldig trangt, ikke så godt rengjort og dusjen hadde sett bedre dager. Håndklærne var tynne og det fantes ingen vaskekluter. Sengene var gamle. Kjedelig frokost. Dårlig servicetilbud.

Takk, LaCiboulette

Hei LaCiboulette,

Takk for din anmeldelse av Hotell Refsnes Gods. Gode og ærlige tilbakemeldinger gir oss muligheten til å forbedre vårt produkt. Vi har gjort noen endringer siden ditt besøk og håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Hotell Refsnes Gods er et vakkert sted. Beliggenheten er fantastisk og omgivelsene nydelige. Nærheten til sjøen er praktfull, parken er vakker og all kunsten setter kronen på verket. Og ikke nok med det, inne på selve hotellet finns verdens skjønneste ansatte, som gjør hva de kan for at du skal trives. Jeg vil si at de er enestående. Og nærheten til Oslo er heller intet minus.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Unn-CM

Hei Unn-CM,

Takk for en hjertevarm og god tilbakemelding. Det setter vi stor pris på!
Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Det aller meste er veldig bra. I anledning 40 års bryllupsdag kom v i i sommersol på lørdag, lunsj i paviljongen. På rommet lå personlig skrevet kort og innpakket bokgave og rose på badet. Stedet er vakkert, og enda vakrere i årets første sommersol og første nesten-post-covid reise.
Middagen var god, tre-retters settmeny. Forretten, røkt laks, god -men hadde vært minst like verdsatt om fiskestykket var halvparten. Hovedretten, breiflabb var helt flott tilberedt, men mot slutten fikk vi besøk av kelner (nr 3 av 5 forskjellige...), og jeg sa det kunne vært noe ved siden av fisken. Da kom han på at det sto poteter klare. Naboen fikk de samtidig med fisken.
Noen tips for å få den siste stjerna av meg:
-Når gjestene sjekker inn og dere ønsker betaling på forhånd og sier summen høyt, er overraskelsene som er bestilt på rommet avslørt av den årvåkne partneren (og noen har kanskje lyst å være gentlemen og ikke avsløre kostnaden, så kanskje vurdere å legge faktura på disken for godkjenning)
-Når kelnerens vinforslag, uten å ta med vinliste, viser seg å koste 2500 er jeg glad jeg har følt meg lurt før og ber om vinkart.
-Når vinen jeg valgte er utsolgt og det foreslås et alternativ, burde det ha vært en som er riktig temperert -det tok et stykke ut i hovedretten før den var riktig. Men god og verdt prisen!
-Når middagen skal betales og det er flere poster som er feil, er det helt sikkert et tegn på utrent personale.

Men alt i alt et fint opphold, og vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Innobaard

Hei b_rds2014,

Det setter vi pris på. Dine bemerkninger tas godt i mot da det er gode innspill for å forbedre vårt produkt.

Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.