Booking.comUSD 202
Orbitz.comUSD 204
eDreamsUSD 202
Anmeldt 16. august 2021

Et nydelig sted. Vi tilbragte en helg her i sommer. Fint rom, rent og pent.
Sengene var gode å ligge i. Velstelt hage med masse nydelige blomster og planter. Frokosten i paviljongen var god og rikholdig. Vi spiste en treretters på lørdagskvelden som trygt kan anbefales. Hyggelig personell og førsteklasses service.
Et sted jeg gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Bobbelava
Hotell Refsnes Gods Resepsjon, Guest Services / Front Office på Hotell Refsnes Gods - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2022

Hei Bobbelava,

Takk for hyggelig anmeldelse!
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Refsnes ligger flott til ved sjøen og en koselig strand. Hagen er deilig og solfylt. Hotellet er sjarmerende med det historiske og kunstneriske suset. De ansatte er serviceinnstilte og vennlige. Frokosten var også bra. Noen småting irriterte meg imidlertid (som trekker ned en stjerne fra meg):

- påstand om avkreving av betaling ved innsjekk enda jeg betalte to måneder i forveien
- påstand om avkreving av betaling for mat og drikke ved utsjekk, varer vi overhodet ikke hadde hatt befatning med. Dette ble imidlertid fjernet straks det ble påpekt fra min side
- ikke noe spørsmål om hvordan oppholdet hadde vært ved utsjekk
- vaskepersonalet som kommer inn i leilighet og begynner å vaske kl 10 på utsjekkingsdagen og ikke er oppdaterte på hvilken dag det skulle sjekkes ut.

Nordtvedt - Suiten med hageutgang (trekker ned ytterligere en stjerne) trenger oppussing. Så at det fantes andre suiter som har fått en skikkelig oppdatering. Uteplassen ligger også gjemt i skyggen hele dagen.

Deilig med et jacuzzi-besøk, men treningsrommet var litt stusselig

Takk for oss!

Takk, Alex N

Hei Alex N,

Takk for besøket og takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Det er hyggelig å lese tilbakemelding på hotellet, personale og frokosten. Det setter vi pris på. Vi beklager opplevelsen du hadde med betaling både ved innsjekk og utsjekk. Sånn skal det ikke være og vi beklager på det sterkeste.

Etter planen skal alle suitene pusses opp. Det gleder vi oss til.

Takk for besøket og velkommen tilbake.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Førsteklasses service og mat. Man merker raskt at dette er et hotell som drives av profesjonelle. Standarden er god, og maten i restauranten smaker nydelig. Her får man mye for pengene. Vi hadde en treretters meny i restauranten. Alle rettene var godt sammensatt og laget med gode råvarer.

1  Takk, tormarv

Hei tormarv,

Takk for hyggelig tilbakemelding etter et opphold hos Hotell Refsnes Gods.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Superior-rommet var mørkt, varmt og klamt, og hadde ikke ventilasjon. Balkongen var lite vedlikeholdt og dårlig rengjort. Badet var veldig trangt, ikke så godt rengjort og dusjen hadde sett bedre dager. Håndklærne var tynne og det fantes ingen vaskekluter. Sengene var gamle. Kjedelig frokost. Dårlig servicetilbud.

Takk, LaCiboulette

Hei LaCiboulette,

Takk for din anmeldelse av Hotell Refsnes Gods. Gode og ærlige tilbakemeldinger gir oss muligheten til å forbedre vårt produkt. Vi har gjort noen endringer siden ditt besøk og håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Hotell Refsnes Gods er et vakkert sted. Beliggenheten er fantastisk og omgivelsene nydelige. Nærheten til sjøen er praktfull, parken er vakker og all kunsten setter kronen på verket. Og ikke nok med det, inne på selve hotellet finns verdens skjønneste ansatte, som gjør hva de kan for at du skal trives. Jeg vil si at de er enestående. Og nærheten til Oslo er heller intet minus.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Unn-CM

Hei Unn-CM,

Takk for en hjertevarm og god tilbakemelding. Det setter vi stor pris på!
Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.