Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Expedia.comUSD 125
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Elendig mat. Entrecôte ble bestilt medium- den lå ferdigstekt og var tørr som en skosåle. Fikk laks istedet. Tomt for sandefjordsmør. Kokken la på rømme- jeg tåler ikke melk. Retten var billigere men mellomlegget kunne vi ikke få tilbake.

1  Takk, maritamundsen
Anmeldt 30. juni 2020

Dette er mer veikro enn det var tidligere med Marche. Koselig personale. God hjemmelaget mat til grei pris. Stort lokale, litt slitt ved toalettene. Men er alt i alt en bedre stopp for mat enn hurtigmatstedene.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, stelnor
Anmeldt 7. november 2019

Personale/service 5 Rom/bad 2
Rikholdig meny 5 Fellesarealer 4
Kvalitet mat (dagens) 3 Renhold 3
I sum skulle dette bli 3,7 i gjennomsnitt, men pluss for rikelig med parkering og elbil-lading, og enda en pluss for hyggelig personale - så blir det 4.
Greit overnattingssted kloss inntil E6 for sov- og spis- og reis videregjester.
Baderom bør oppjusteres.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, kleppah
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Måtte bytte rom da rommet i første etasje var veldig fuktig og luktet ikke bra. Fikk et nytt rom også dette i første etasje, dette var like fuktig. Fikk da et rom i andre etasje. Her var mye bedre. Slitt og men helt ok. Badet var også bedre i andre etasje. (rom 203) Var veistøv i vinduskarmene. Gode senger. Brukbar frokost og middagsbuffé (kr 198). Selvrydding. Smilende betjening i frokostsalen.
Pluss: ladestasjon til El. Bil rett utenfor inngang. (Bkk 2,5 pr. min) Overnatter kanskje igjen, men da ber jeg om samme rom eller i andre etasje.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
3  Takk, 110helenek
Anmeldt 26. august 2019

Slitent og lite innbydende rom. "Oppuset" på enkleste måte, bare malt oppå gammel tapet og murvegger. første gang vi har vært på et hotell i Norge hvor det ikke er oppredde senger fra natt til natt. Svært støvete oppå lysarmatur bad, skulle sette toalettvesken der da det ikke finnes noe annet sted å sette den på badet. Frokosten vet vi ikke noe om da vi ikke spiste noe der.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, torveste