“Koselig bokhandel / kafe”
Anmeldelse av House of Foundation

House of Foundation
Vurdert som nr. 26 av 67 Restauranter i Moss
Beskrivelse: Kaféen holder til i den historiske, gamle Møllebyen, og huser både bøker og kunst. Det gamle lokalet har rikelig med naturlig lys, og er et kulturelt knutepunkt. På menyen står blant annet tapas, med spennende kombinasjoner av både norske og utenlandske delikatesser. Men også det klassiske utvalget av ferske baguetter, salater og noe søtt. Husets barista kan lokke med duften av ekte, nykvernet kaffe, men det er også te, øl, cider, lokal juice og nøye utvalgte viner på menyen. Vi bestreber oss etter å gi våre gjester den beste kaféopplevelsen.
Anmeldt 4. desember 2018

Min familie og jeg hadde en meget fin lunsj i denne koselig bokhandelen / kafeen. Veldig fin beliggenhet i historisk industriområde som nå er gjort om til et kulturelt knutepunkt.

1  Takk, Eirik B

Anmeldt 6. august 2020

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på House of Foundation, så også på

Moss, Moss kommune
Moss, Moss kommune

Har du vært i House of Foundation? Del dine erfaringer!