“Deilig kaffe og kaker”
Anmeldelse av Glassverket Bakeri

Glassverket Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Moss
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Her får du nydelig kaffe og verdens beste gulrotkake! Savner et mer ordentlig og avskjermet uteområde, da ville stedet blitt besøkt mye oftere!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, DokkenT

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Supergod fersk surdeigsblings med brie og honning og sprø nylaget grov bagett med ost og skinke avsluttet med kaffe og hjemmelaget banankake- og super service- dette er veldig bra! Uteområdet hadde gjort seg med en oppgradering med litt beplantning og avskjerming mot veien. Tusen takk for oss!

Takk, 530ellenl
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Her har de den beste kaffen jeg har fått ute på flere år!!! Endelig ett sted det er verdt å dra til bare for å hente kaffe!! Og i tillegg har de gode bakverk. Vi har prøvd påsmurt croissant, som omvendte min samboer fra å tro at det er bare søppel til å bestille én til, sjokoladefudgekake med kaffekrem (oh my god!) og honningbolle. Ja takk, jeg tar gjerne en til - eller to. Jeg kjøpte også med hjem ett surdeigsbrød med valnøtter, og det var kjempegodt. Betjeningen er imøtekommende og hyggelige, og prisene helt ok. Dette er vårt nye kaffe sted. Jeg skal tilbake på lørdag. Det blir 3. Gang denne uka. ❤️

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, AinaE-70
Anmeldt 19. april 2020 via mobile enheter

Har vært innom her noen ganger nå.
Kjempekoselige damer og god kaffe.
Å starte søndagsmorgen her med en kopp kaffe og et kakestykke, er en god start på dagen.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, eNron09
Anmeldt 5. mai 2021

Dato for besøk: mai 2021

Reisende som så på Glassverket Bakeri, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Glassverket Bakeri? Del dine erfaringer!