“Lunsj i bakgården ”
Anmeldelse av Cafe Brandstrup

Cafe Brandstrup
Vurdert som nr. 22 av 67 Restauranter i Moss
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Lunsj i bakgården var tipp topp. 5 for god mat! Kommer definitivt tilbake. Godt utvalg av lunsjretter

Takk, SBS431

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

God mat og drikke, og enestående service. Mojitoen er den beste jeg har smakt! Perfekt sted å spise lunsj og ta seg noen øl på ettermiddagen. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, hilmasigurdardottir
Anmeldt 9. juni 2020

Var innom og spiste lunsj, veldig god avocadotoast og salat. Avslappet atmosfære og rimelig øl anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Kristin I
Anmeldt 15. april 2020 via mobile enheter

Tok turen innom, midt i pandemien og kunne nyte en god lunsj på forespørsel.
God service og hyggelig betjening, gjør at jeg absolutt kommer tilbake.
Dette var en hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, eNron09
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Cafe Brandstrup, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Cafe Brandstrup? Del dine erfaringer!