“Anbefales ”

fre. 17.9.
20:00
Vurdert som nr. 21 av 67 Restauranter i Moss
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Super fint sted med god service og nydelig mat Masse forskjellige tapasretter og alt var veldig godt Dette stedet kommer vi til å besøke masse!

Takk, Cb8286

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Lett å booke bord, fin plassering, freshe lokaler, bra renhold. God vin. Litt lite vinkunnskap av ung servitør. God service. Gjennomsnittlig + på maten. Ingen wow faktor. Helt ok. Som tapas flest, høy pris og små porsjoner.

Takk, keth83
Anmeldt 28. juni 2020

Skuffet over at alt ble servert på et fat, tapas burde kommet i flere ulike skåler. Tross koronatiltak kunne alle fått personlige småskåler tilpasser rettene. Vi var 10 pers, ingen ble mette. Latterlig lite mat, 1 daddel? 1 stripe av en sopp og aioli (på kaldretten) på str med tannkremen på tannbørsten..Ok smaker, bare at når alt kom på samme fat blander alle smakene/sausene seg og scampien fikk saus fra pølsebitene osv. Maten var også ikke spesielt varm av det som skulle være varmt. Tom for cider, og tom for Baylis etter at vi hadde bestilt 3 kaffe Baylis tilsammen. Hyggelige servitører som gjorde en super jobb, hyggelig sted! Hvorfor serveres ikke sangria på ett sted med spansk tapas? Heier på stedet, kult konsept som Moss trenger. Men maten må gjøres noe med ellers kommer ikke folk tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Mossing123

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Tío? Del dine erfaringer!