“Super mat og service”

fre. 22.10.
20:00
Vurdert som nr. 28 av 66 Restauranter i Moss
Anmeldt 10. august 2020

Hyggelig restaurant med mange og gode tapasretter. Godt vin utvalg på glass. Topp servering og hyggelig betjening

Takk, S6403PSjank

Anmeldt 10. august 2020

Etter pangstart og kanskje litt mye folk, og da lang ventetid, er endelig tapas-konseptet nå helt oppe og går etter pålagte corona-tiltak i starten. Har nå spist tapas småretter der to ganger, og det har vært fantastiske smaker, god service og god drikke. Gleder meg til neste gang :) Er sååå glad for å ha fått dette i Moss!

Takk, evakristint2020
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig lunsjopplevelse. Fire venner møttes til lunsj og var spente etter å ha lest og hørt forskjellige anmeldelser av Tio. Vi ble mottatt av hyggelig personale og fikk velge oss et koselig bord med utsikt til fossen. Menyen var full av velkjente og fristende tapasretter og vi bestilte et utvalg av disse. Alt kom som seg hør og bør i tapasskåler og de som har fått maten servert på annen måte, burde forstått at det var gjort for å tilfredsstille myndighetenes krav til smittvernhensyn. Alle rettene var velsmakende og det var tydelig at innehaveren la mye sjel i restauranten sin. Han tok seg tid til å snakke med oss og ta imot tilbakemeldinger. Vi bestilte 12 retter til 4 personer samt brød og aioli og ble gode og mette. Vi savnet dog sangria (noe som de lovet å få inn på menyen etterhvert) og gambas/pil pil, men ble veldig fornøyd med å finne både albondigas og pimiento padron. Prisene var helt ok. Vi kommer tilbake!

Takk, 335sirig
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Lett og booke bord, hyggelig og god betjening! Veldig god mat! Anbefales! Vi kommer tilbake! God atmosfære! Rent og pent!

Takk, mariaw170
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Super fint sted med god service og nydelig mat Masse forskjellige tapasretter og alt var veldig godt Dette stedet kommer vi til å besøke masse!

Takk, Cb8286

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Tío? Del dine erfaringer!