“Bursdags middag”

ons. 27.10.
20:00
Vurdert som nr. 28 av 66 Restauranter i Moss
Anmeldt 15. august 2020

Tar 30min+ å bestille maten og det tar 60+ minutter å få maten. Også fant vi ut at maten ble sendt til feil bord. Så da tar det enda lengre tid. Men sola er ute og ølen smaker fortsatt bra. Men når maten endelig kom, så smakte den veldig bra.

Dato for besøk: august 2020
Takk, markuskY8341NX

Anmeldt 11. august 2020

Utrolig dyktig restaurantsjef og superhyggelige ansatte. Maten er nydelig og det er noe for alle der. Kos deg med feks. En frisk moctail med utsikt over elvebredden eller et glass vin i sofaen inne. Churros med hjemmelaget nutella til dessert er også et must hvis du skal spise middag på Tio, dette anbefaler jeg sterkt!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Matlovda
Anmeldt 10. august 2020

Hyggelig restaurant med mange og gode tapasretter. Godt vin utvalg på glass. Topp servering og hyggelig betjening

Takk, S6403PSjank
Anmeldt 10. august 2020

Etter pangstart og kanskje litt mye folk, og da lang ventetid, er endelig tapas-konseptet nå helt oppe og går etter pålagte corona-tiltak i starten. Har nå spist tapas småretter der to ganger, og det har vært fantastiske smaker, god service og god drikke. Gleder meg til neste gang :) Er sååå glad for å ha fått dette i Moss!

Takk, evakristint2020
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig lunsjopplevelse. Fire venner møttes til lunsj og var spente etter å ha lest og hørt forskjellige anmeldelser av Tio. Vi ble mottatt av hyggelig personale og fikk velge oss et koselig bord med utsikt til fossen. Menyen var full av velkjente og fristende tapasretter og vi bestilte et utvalg av disse. Alt kom som seg hør og bør i tapasskåler og de som har fått maten servert på annen måte, burde forstått at det var gjort for å tilfredsstille myndighetenes krav til smittvernhensyn. Alle rettene var velsmakende og det var tydelig at innehaveren la mye sjel i restauranten sin. Han tok seg tid til å snakke med oss og ta imot tilbakemeldinger. Vi bestilte 12 retter til 4 personer samt brød og aioli og ble gode og mette. Vi savnet dog sangria (noe som de lovet å få inn på menyen etterhvert) og gambas/pil pil, men ble veldig fornøyd med å finne både albondigas og pimiento padron. Prisene var helt ok. Vi kommer tilbake!

Takk, 335sirig

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Tío? Del dine erfaringer!