“Dyr mat, ok smak, veldig dårlig service”
Anmeldelse av Tío

Tío
Bestill bord
fre. 22.10.
20:00
Vurdert som nr. 28 av 66 Restauranter i Moss
Anmeldt 29. september 2020

Testet byens nye tapasrestaurant. Vi var familie på to voksne og tre barn. Porsjonene var små, men smakte greit. Drakk bare vann og brus, ingen alkohol. Servitørene var lite tilstede tross det var bare tre bord i hele lokalet. Følger ikke med og maten står og ventet lenge på disken før de ble hentet og levert. Forsøkt å bestille mer mat, men måtte vinke og vente lenge før man fikk oppmerksomhet. Regningen kom på kr 1700, altså over kr 300 pr person (2 voksne og 3 barn) og ennå spurte minsten om vi kunne ta en tur innom McDonalds etter middagen. Her må porsjonene endres og servicen forbedres betraktelig. Pleier ikke å være negativ, men dette er på grensen mellom 1 og 2 i terningkast.

3  Takk, Keichiw

1923 av 33 anmeldelser

Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Maten var god, men små tapasposjoner, så ble dyrt. Servitørene fulgte ikke med. Tok lang tid fra maten var klar til den ble servert. Når vi ville bestille mer var det vanskelig å få kontakt med servitørene. Det ble også rot med bestillingene. Vi var to familier sammen og det var ellers kun 3 bord til med gjester i restauranten.

3  Takk, HildeMarie74
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Veldig bra tapas - «ekte» spanske retter.

Også veldig bra at man nå kan sette sammen sin egen meny.

Vi kommer tilbake!

Takk, HAB999
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Flotte lokaler, og maten er helt grei, tapas. Ikke så mye som kan gå feil. Vi var et selskap på 6 personer, som kom for en sen brunch når de åpnet kl 15. Servicen var dårlig, alt for lite og dyktige folk på jobb. Men, det tok seg opp etterhvert som stedet fylte seg opp og flere profesjonelle servitører kom på jobb. Jeg kommer tilbake, men håper at de kan satse litt mer på kvalitet på personalet.

1  Takk, Trine-Lise J
Anmeldt 29. august 2020

Et flott lokale med god beliggenhet i Moss. Maten smaker veldig godt, men porsjonene er små og de varme rettene dessverre ikke varme. Da vi påpeker dette for kelneren får vi beskjed om at maten skal være lunken på TIO. Da vi skal bestille får vi beskjed om ar det ikke er mer brød igjen denne dagen, når vi er ferdig spist en time senere ser vi til vær store forundring at det serveres brød til andre gjester.
Vi satt ute en lutt forblåst kveld, og savnet et fleecepledd eller to.
Veldig hyggelig betjening

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, GuideMoss

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Tío? Del dine erfaringer!